Full version: Nya meddelanden
Eva i Skåne
För fick jag upp en ruta när jag hade nya meddelanden att läsa. Nu ser jag det bara på raden bredvid mitt namn.
Är det något som tagits bort för alla eller har jag själv trollat bort rutan? När det gäller datorer är jag bra på att trolla, ibland utan att veta om det, och aldrig blir resultatet det jag vill.
blink.gif laugh.gif
Berith
Ojojoj! tongue.gif

Gå till Din kontrollpanel och sen till Foruminställningar - där kan du välja Ja eller Nej om du vill ha meddelanden när du får PM. Glöm inte att uppdatera din nya inställningar!

wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Eva i Skåne @ 28-07-2004, 07:41)
För fick jag upp en ruta när jag hade nya meddelanden att läsa. Nu ser jag det bara på raden bredvid mitt namn.
Är det något som tagits bort för alla eller har jag själv trollat bort rutan? När det gäller datorer är jag bra på att trolla, ibland utan att veta om det, och aldrig blir resultatet det jag vill.
blink.gif laugh.gif

Har du kanske valt att blockera Popup rutor?
I så fall får du inte heller meddelande när du fått PM.
Eva i Skåne
Aha, sonen har varit framme!!! Denna gamla datorn i stugan har stått hos honom tidigare och då har han spärrat popup.
Har inte tänkt på att "felet" uppstått sedna jag började använda datorn i stugan, men det stämmer bra.
Tack för goda råd Berith och Agneta. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon