wolkenkrabber
30-07-2004, 17:34
jiao, om en timma är man och kollar på lisa miskovsky, och så blir det the darkness, mikael wiehe och mycket mer!!, är det någon mer än jag som ska ut och yra?!
aa vill bara hälsa lite gott iaf, i dess olyckers tidfer händer iaf nått gott!!!!!!
WOOOH GLAD WOOOH
andreas i uppsala
30-07-2004, 18:14
ha det så kul och yra på bara. Ni ska vara lyckliga att ni har yran. Yran är långt bättre än hultsfred och nästan i samma klass som Roskilde, iaf när det gäller artisterna.
Copycat
30-07-2004, 18:19
Ha det så kul. Det är förmodligen mycket billigare än Gatufesten i Sundsvall. Det kostar nästan 700:- för en tredagarsbiljett.
wolkenkrabber
31-07-2004, 03:01
ungdoms biljett 300 kronordage, köpte en polares biljetter fick dom för 500, det var as rolit ida iaf, men ikes vad folk va galen i nthe darkenss, när vi skulle till dom splittrades grupp en vi var i upp och det var jag och en poalre till vi slängde hit och dit av folk som pushade på först i mitten av föreställningen vart det lugnt, några poalre till mig längs fram emot slängslet klämder rejält vakertna fick flyta upp fler pers up publiken för att dom iten skulle klämmas sönder,så har man set Ron Sexmith, timbuktu, och mycket mer,!!! as rolit iaf, kom nyss hem klockan e 4 nu. ska till och slagga, hare gott
Billigt och billigt vet jag inte. 370 kronor för en kväll... Kom hem kl 4.00 och kan konstatera att de som trillat omkull och sover sött under buskar och på bänkar förmodligen är föräldrar som inte orkar en minut till - det känns ialla fall så för mig
/Åsa