Sassa
La in några bilder i mitt nya album. En de var mycket stora från början och av väldigt bra kvalitet, så jag krympte dem för att få in dem i albumet. Men när de hamnat i albumet blev de mycket sämre, såg helt oskarpa ut och med jättedålig upplösning.sad.gif
Kan man göra något åt detta?
undrar Sassa
yla
det finns en liten knapp ,,,,,,,,,,,, fullstorlek ,,,,,,,,,,,,,,,,testa att klicka på den så blir bilden lite större
Sassa
Men man får ändå inte bort sockerbitsfiiilingen ju?
Katten va har jag gjort för fel?
surar Sassa sad.gif
Fialotta
Sassa...
vadå sockerbit...jag tyckte dina bilder va jättefina..
speciellt bilden i taket....men jag är ju inget proffs direkt!
Jörgen
Inget fel på dom bilderna. Jättefina!! Bor du så? Jag blir avundjuk.
Jörgen.
Sassa
CITAT (Jörgen @ 10-02-2003, 21:37)
Bor du så? Jag blir avundjuk.
Jörgen.

jäpp jag bor på vischan snart är det fullt av utarbetade stockholmare på varenda åker.
inte va avvis: jättelätt att fixa 1. bovision.se 2. köp hus på landet. 3. packa å dra. 4. glad mun biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
hälsar Sassa
Ralf
CITAT (Sassa @ 11-02-2003, 10:23)
CITAT (Jörgen @ 10-02-2003, 21:37)
Bor du så? Jag blir avundjuk.
Jörgen.

jäpp jag bor på vischan snart är det fullt av utarbetade stockholmare på varenda åker.
inte va avvis: jättelätt att fixa 1. bovision.se 2. köp hus på landet. 3. packa å dra. 4. glad mun biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
hälsar Sassa

Sassa bildern kan ju inte bli bättre.
men för att flytta ut till Chips-åkrarna så måste man väl oxå ha jobb.... : /
Sassa
Jobb! laugh.gif Här på landet ligger man på kanapén å käkar praliner!
äsch det går ju tåg vetja
tongue.gif
hälsar slapparsassa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon