Full version: Snyft...
jendah
vart tog den vägen? är det någon som vet? sad.gif

Min bara försvann... sad.gif
är det så för alla, eller finns det de som gärna går tillbaka till jobbet?
Catarina
Jag undrar också vad som hände....egentligen....var jag ledig eller?? wacko.gif Hur som helst...jag är en av dem som faktiskt längtar tillbaka till jobbet. Inte pga dålig hemrelation eller så...men jag har underbara arbetskamrater och har saknat dem ofantligt i sommar biggrin.gif *Ställer med glädje väckarklockan*
jendah
Semestern är alltid för kort... men den har varit härlig i vårt nya hus och trädgård wub.gif

Jag trivs väl egentligen också bra med jobbet, men tyvärr tar uppdraget jag har slut om en månad - och sen vet jag inte hur det går...
ser ut som om det kan lösa sig med nytt uppdrag, men inget är säkert än. Förhoppningsvis vet jag om ett par dagar. Hade varit bra mycket roligare att komma tillbaka om det varit mindre osäkert unsure.gif

smile.gif
lavendel
Hej! rolleyes.gif
Jag minns att förr kunde jag tycka det var kul att komma tillbaka till jobbet...men nu hjälps det inte att jag har ett bra jobb och trevliga arbetskamrater...jag hatar varje minut som jag inte själv får bestämma över min tid!
Vill bara sitta under min korkek och lukta på blommorna...tillsammans med min kompis Ferdinand!
Lavendel
Ewa L
Vågar jag tala om att jag går på semester idag! Den som spar han har!! wub.gif Så nu kan jag avlösa dig under Korkeken Lavendel.
solkatten
Jag börjar också min semester idag!
HURRA
jendah
Usch vad ni är lyckliga!

Trevlig semester smile.gif
Madeleine1
Jag har en vecka kvar, men de flesta av mina arbetskamrater börjar jobba idag. En vecka till kommer att vara alldeles utmärkt. rolleyes.gif
lotta_
Jag har en vecka kvar av min semester och den kommer till stor del att handla om släktträffar och födelsedagskalas. Sedan jobbar jag i tre veckor och efter det blir det en semestervecka i Bulgarien.
lavendel
CITAT (Ewa L @ 02-08-2004, 07:47)
Vågar jag tala om att jag går på semester idag! Den som spar han har!! wub.gif Så nu kan jag avlösa dig under Korkeken Lavendel.

Hej! rolleyes.gif
Fast nu till helgen får du maka åt dej lite...är ledig och tänker vara totalt lättjefull!
Tänk att det blev sommar...precis när jag hade resignerat och ställt in mej på att njuta av hösten!
Så det är bara bada och sitta under korkeken som gäller...badvattnet är perfekt och det är bara så skönt det hela! tongue.gif
Hälsningar Lavendel
jendah
CITAT (lavendel @ 06-08-2004, 17:03)
Hej! rolleyes.gif
Fast nu till helgen får du maka åt dej lite...är ledig och tänker vara totalt lättjefull!
Tänk att det blev sommar...precis när jag hade resignerat och ställt in mej på att njuta av hösten!
Så det är bara bada och sitta under korkeken som gäller...badvattnet är perfekt och det är bara så skönt det hela! tongue.gif
Hälsningar Lavendel

du glömde säga "åå lukta på blommorna..." smile.gif

hoppas det finns lite plats åt mig med där under eken... för jag har precis överlevt min första vecka tillbaka på jobbet wacko.gif wacko.gif, och har två härliga lediga dagar framför mig wub.gif wub.gif

fast det var bättre än väntat att vara tillbaka... smile.gif
VeronikaP
CITAT (jendah @ 01-08-2004, 23:37)
vart tog den vägen? är det någon som vet? sad.gif

Min bara försvann... sad.gif
är det så för alla, eller finns det de som gärna går tillbaka till jobbet?

Jag hittade den precis i min nya almanacka... Juli 2005 , där var den... Jag väntar!
jendah
Usch nej... nästa år vill jag inte ha semester i juli! Har haft påtvingad semester i juli två år i rad nu - fast jag helst vill ha juni och/eller augusti sad.gif

Men semestern haf ju varit bra ändå smile.gif - lite blöt bara...
Ann-Christine
Jag började arbetsträna efter ett års sjukskrivning idag. Kändes inget vidare det heller . I alla fall inte nu när värmen kom sad.gif
lavendel
CITAT (jendah @ 06-08-2004, 21:29)
[du glömde säga "åå lukta på blommorna..." smile.gif

hoppas det finns lite plats åt mig med där under eken... för jag har precis överlevt min första vecka tillbaka på jobbet wacko.gif wacko.gif, och har två härliga lediga dagar framför mig wub.gif wub.gif

fast det var bättre än väntat att vara tillbaka... smile.gif

Självklart finns det plats för dej och alla andra som bara vill njuta "åå..lukta på blommorna"
Det är en härlig plats...hoppas vi kan uppsöka den nästa helg igen!
tongue.gif tongue.gif Lavendel
jendah
CITAT (lavendel @ 09-08-2004, 16:32)
Det är en härlig plats...hoppas vi kan uppsöka den nästa helg igen!

Längtar redan... smile.gif smile.gif
...alldeles för varmt ute - och ännu varmare att sitta inne... sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon