Full version: Hjälp
Angelika
I lördags kväll fick jag ha datorn i fred, så jag passade på att läsa
så mycket jag bara orkade.... och skrev ett inägg, som jag nu är nyfiken på om jag fått svar........

Nu kan jag inte hitta det inlägget jag skrev om lysrör !!!

Kan man på något sätt lätt hitta tillbaka till det man har skrivit, om man inte kommer ihåg vilken avdelning det var? huh.gif

Jag vet inte vad jag ska skylla på, men är man klantig så är man..
( Jag brukar skriva upp det på en lapp annars)

Hoppas någon vet bot på min förvirring
Angelika
Berith
Det var i Förkultivering... och rubriken Torvkrukor.

Jag hittade det genom att klicka på ditt namn och sedan söka efter alla inlägg som du skrivit - om det nu var det där inlägget du menade! Man kan också se vilka diskussioner man själv deltagit i genom pricken på brevet.
KURT
Och svaret du fick i inlägget Torvkrukor var, i sin tur, att "se inlägg "Ljus för växter
Angelika
Tack så jätte mycket !! biggrin.gif

Jag gick in på min profil och hittade, jag visste inte att man kunde titta i sin profil. och nu hittade jag pricken på brevet oxå.

Nu vet jag hur man gör, då kan jag använda mitt lilla bloch till
något annat
biggrin.gif Angelika
nina L
Du kan också "prenumerera på svar" till dina inlägg.
När du har skickat ditt inlägg så står det längst ner på sidan "prenumerera på nya svar". Då får du ett mejl när någon har svarat eller komenterat på ditt inlägg
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon