abborrmaster
Fick fröna från impecta idag! Men jag råkade beställa fel på en... Ville ha levande stenar men skrev dit en nolla mitt i serienummret så jag fick nån jävla "blue light"...

Nu vet jag inte vaad jag ska göra sad.gif

jag får beställa dem från nån annan firma ist. mad.gif

*slå sej själv*

/Simon
Fialotta
Simon!
Vad är levande stenar för nåt?
undrar en okunnig unsure.gif
abborrmaster
typ en kaktusväxt eller nåt sånt... fast utan taggar... små runda saker som e svagt gröna o ser ut som stenar! Asaballa! Men såna fick man ju inte nehe då.

/Simon
Fialotta
Lät ju spännande...
kan du inte ringa dit...så kanske dom skickar till dig unsure.gif
abborrmaster
ush så omständigt... kanske kanske....

ja man vet aldrig... dessa kostade ju två kronor mer än den där andra jag fick trotts allt smile.gif

/Simon
Berith
Vilket visar att nollor också är nåra att räkna med.... smile.gif blink.gif tongue.gif
abborrmaster
hihihi berith.

Jaja, när jag bläddrade för o kolla upp det där så såg jag att det fanns hur många coola kaktusar/sucklienter som helst. Så jag gör en till beställning till impecta smile.gif

/Simon
Ingrid på Västkusten
Elelr gör en till www.succseed.com istället :-))
Lithops är suckulenter inte kaktusar (fel världsdel) och mycket häftiga och coola växter. Kräver mkt sol och ett bestämt vattningschema och kan bli riktiga tuvor!!!

Hälsar Ingrid
abborrmaster
jag spatserade förbi succseed.com men e det inte oxå så att då beställer man från utlandet (vilket inte e bra för min plånbok).

/Simon
Åsa, mälardalen zon 2
SuccSeed är en svensk firma lokaliserad i Skogstorp enligt hemsidan, de säljer dock sina fröer till flera länder därför är internetsidan på engelska.
abborrmaster
okej då beställler jag där

tack jättemycket!
abborrmaster
ojojoj det går inte att registrera sej där, man kan fylla i alla uppgifter men inte "bekräfta" dem!

/Simon
Ingrid på Västkusten
Jag har då aldrig haft registreringsproblems där ..... prova igen eller byt browser,

Hälsar ingrid

PS Mats är en mkt trevlig prick - bra att haochgöramed :-)
abborrmaster
okej nu när jag tänkte beställa så... vad är skillnaden på Invoice address: och Delivery address:??? Svara järna nu om det e nån som vet smile.gif

/Simon
Ewa L
Faktureringsadress respektive leveransadress behöver ju inte vara densamma. Du kan beställa som present ex.vis.
Om det är densamma kan du ju uppge den x 2.
abborrmaster
yeshbox.... då hade man typ fjorton kaktus/suckulenter sorter på väg.... var ska allt få plats huh.gif.... Får köpa en fet lya biggrin.gif

/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon