Full version: Siesta
Fenja

Mvh
Fenja
Sylvia
Oj vad underbara kattisar!! Lagda till en "ringdans" är de också!
carol
Mysiga katter! smile.gif
pejori
hur många har du!!!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
jättefina smile.gif
tre- fyra veckor eller? wub.gif wub.gif
*Felix matte*
Vilken härlig samling wub.gif
Fenja
Just nu är det 11 katter, varav fem är bäbbar och tyvärr ska flytta här frammåt september/oktober. De är ganska exakt 3-4 veckor, det är två kullar som det skiljer cirka en vecka mellan. De är precis hur söta som helst:

.....det borde vara förbjudet!!
Mvh
Fenja
pejori
japp det borde det rolleyes.gif smile.gif smile.gif
dösöta små liv smile.gif smile.gif wub.gif
Vicke
Siesta nr.2, fotot taget idag

laugh.gif
renate
Åååååå vad de är söta de små liven,den lilla kaninen med. rolleyes.gif tongue.gif
pejori
söt kanin smile.gif smile.gif
ser ut som han fått värmeslag. smile.gif
kul bild biggrin.gif laugh.gif
Lena N
OOoooooooooo så hjärtknipande!!!
Vicke
Nä, jag tyckte han såg rolig ut ett tag, men han har gjort det förr. Bildbevis. biggrin.gif

- Sjuk? Jag? Näääe, varför tror du det?

- Mhm, är fortfarande trött.

Jahapp, vad blir det nu då?

Finns fler bilder också, men postar inte alla. smile.gif
Lars-Olof Arvids
Vilka små sötnosar! Jag vill också ha en hög små kissemissar att gosa med! wub.gif wub.gif wub.gif Och den lilla kaninen är också jättesöt! wub.gif

Olle
lavendel
Hej! rolleyes.gif
Blir alldeles sjuk av åtrå när jag ser dom där kattungarna!
Och vilken läcker kanin!
Känner inte för dom som jag gör för katter men det beror antagligen på att jag inte varit så nära bekant med nån kanin!
Kände inte så för hundar heller...tills jag träffade min särbos vovve...och vi blev kära i varann(hunden och jag)...nu är jag mycket mer hundintresserad!
Men katter är ändå...för mej...nånting så alldeles speciellt!
Lavendel tongue.gif
Fenja
Kattefnattarna ÄR alldeles underbara! Nu smakar de på lite burkmat dagligen, tuggar som små dinosaurer och morrar åt varandra hela tiden! Idag hade de den dåliga smaken att försvinna sig en lång stund... Jag vände upp och ner på hela huset och halva köket, tills de tittade fram, lite förvånat, genom en liten glipa bakom ett skåp som de krupit under.

Mvh
Fenja
pejori
biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif det där roade sig mina kattungar med också laugh.gif laugh.gif
tills dom kom på vad strukturtapet är laugh.gif laugh.gif
fick plocka ned dom hela tiden när dom inte kom ned igen laugh.gif biggrin.gif ohmy.gif
Fenja
laugh.gif laugh.gif Jag kan se det framför mig!! rolleyes.gif Vilka små stollar de är!
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon