Full version: Lite citronfjärilar
Gossen Ruda
Ovanligt många i år, dom får nästan inte plats ibland. Här sitter det 6 st.

Här är det lite bättre ordning. Samling runt baren.

Här är det 2 st som tittar varandra i ögonen. Jobbigt värre när man har facettögon. Kan vi ses mellan 2000 ögon?

cic
*fnissar* Ses mellan 2000 ögon! laugh.gif

Läckra bilder, kryddade med humor!
yla
gillar specielt denhär bilden ruda
att bara få dom att sitta uppradade på detta sättet
är du månne fjärilsdomptör

själv så jobbar jag stenhårt för o få enstaka bild på alla mina fladdrande typer som oftast inte stannar utan bara lurar mej att smyga kors o tvärs i trädgården wub.gif :lol:jag får iallafall motion

kunde inte låta bli att sätta dom i ordning
tar bort den om du misstycker wub.gif
Gossen Ruda
Carpe diem, dvs fånga dagen. Eller fånga ögonblicket. Jag har en stor vägtistel och den är som en magnet på citronerna. Jag hade nånstans mellan 20 och 30 st fladdrande runt öronen när jag stod där. Det var bara att sikta och trycka av. Inte var dom rädda heller men det berodde nog på att jag stod där hela tiden och rörde mig inte.
yla
Gossen Ruda
vet inte om du hann se va jag gjorde för vi la visst upp ord samtidigt o jag vill ju få okey från dej
Gossen Ruda
Jag ser lite dubbelt men det är ok.
amaira
Ja, läckra bilder, herr fjärilsdomptör Ruda!
Kattgräs
Härliga bilder!

Kanske är det den senaste tidens solsken och värmechock som lockat fram alla fjärilar på en gång?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon