Full version: Album
Inga från Närke
Har lagt in några nya bilder i slutet på Album Djur och någon bild i Trädgård 2004 om ni vill kolla.

Men vad är detta satt på dörren på jobbet en dag. Någon som vet? Finns lite större bild i albumet djur. /Inga
Gossen Ruda
Det är ett fjädermott, dvs en småfjäril. Kan komma med mer uppgifter i kväll när jag tittat i böckerna.
amaira
Så oerhört fina blommor du hari din trädgård Inga! Du måste ha en underbar trädgård!
Inga från Närke
Uppdaterat album.
Nya bilder i Trädgård 2004 /Inga
Inga från Närke
CITAT (Gossen Ruda @ 10-08-2004, 08:07)
Det är ett fjädermott, dvs en småfjäril. Kan komma med mer uppgifter i kväll när jag tittat i böckerna.

Tack för svar Gossen Ruda väntar med spänning på mer info /Inga
Inga från Närke
CITAT (amaira @ 10-08-2004, 08:24)
Så oerhört fina blommor du har i din trädgård Inga! Du måste ha en underbar trädgård!

Tack för berömmet men det ser nog finare ut än det är. Närbilder på blommor visar inte hur resten är. Men jag gör mitt bästa i mån av tid, jobbar inte heltid i trädgården vill sitta och njuta också. /Inga
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon