Full version: Fotoalbumet
Veganvarg
Hejsan!

Igår registrerade jag mig i fotoalbumet. Genast fick jag ett mail med en länk som jag skulle gå in på för att aktivera..
Jag gjorde det, men fick veta att det gått mer än två dagar, och att det alltså var för sent. (fastän det gått ca 2 minuter bara).

Och nu kommer jag inte in, men kan inte heller registrera en ny användare med mitt nick, eftersom det första jag registrerade ändå tydligen finns i databasen, fastän jag inte kommer åt det. sad.gif

Vad ska jag göra?
mvh
/Ylva
Betty
Ropa på Ingemar, han brukar fixa sånt där! smile.gif
Ingemar
CITAT (Veganvarg @ 10-08-2004, 12:50)
Hejsan!

Igår registrerade jag mig i fotoalbumet. Genast fick jag ett mail med en länk som jag skulle gå in på för att aktivera..
Jag gjorde det, men fick veta att det gått mer än två dagar, och att det alltså var för sent. (fastän det gått ca 2 minuter bara).

Och nu kommer jag inte in, men kan inte heller registrera en ny användare med mitt nick, eftersom det första jag registrerade ändå tydligen finns i databasen, fastän jag inte kommer åt det.  :(

Vad ska jag göra?
mvh
/Ylva

Jag var inne och kollade och du har aktiverat albumet så det är bara att logga in och börja jobba smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon