Full version: Nyheter
*Felix matte*
Goda nyheter under det senaste dygnet:

Planeten fortsatte att vrida sig runt sin axel som vanligt, med resultat att solen gick upp överallt på jorden.

Miljarder fåglar sjöng och ett oändligt antal blommor blommade.

Jorden välsignades med 340.000 helt nya, ljuvliga människobarn.

Intelligenta, kärleksfulla och mycket modiga handlingar utfördes varje sekund någonstans på planeten.

Miljoner människor avstod från att säga eller göra något elakt.

Hundratusentals nya, verkligen bra, idéer kläcktes.

Miljarder människor skrattade, lärde sig något nytt, rörde med ömhet vid varandra och vägrade ge upp.

En ny skön sommardag väntar. wub.gif

fick detta idag...Det tål att påminnas att allt inte är bara elände.
jendah
Så sant smile.gif
ylle
Det värmde verkligen att läsa de goda nyheterna!
TeliaNet
även norrtälje rymmarna är fast.
de greps 5 mil fr. mig, det känns märkligt.
mimmi på ekerö
Kanske lugnet nu återställs.
Efter denna sommar med regn och annat otyg, och alla rymningar till höger och vänster och mördade poliser är det skönt att läsa lite goda nyheter.
Trots allt finns det mycket trevligt som händer på vår underbara planet.

smile.gif smile.gif smile.gif
Fenja
Mmmmmm..... wub.gif
Mvh
Fenja
Tesa
Tack....nog behövs det lite goda nyheter också.....visst är det viktigt att man hålls underrättad om allt elände i världen men om det inte bröt av med lite positivt ibland så skulle man väl snart tröttna på hela mänskligheten....för det är väl den som står för det mesta eländet ändå..... unsure.gif
Annica i Sörmland
Åhh! Tack Felix matte! Jag har läst den förut en gång i världen och tyckte lika mycket om den då som jag gör nu! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon