Full version: Augustikväll
renate
Nu när det är så varmt är vi mest på framsidan,där är det svalare.
Det har katterna också upptäckt,när jag tog några foton i kväll ville Fritz vara med hela tiden,han puttade på min hand så en del bilder blev suddiga,när jag skulle tar kort på honom lekte han med banden på kameran,några bilder blev det trots allt.

tongue.gif tongue.gif rolleyes.gif
Fenja
Det är något speciellt med svarta katter, han är så vacker Fritz! Och jag bara ÄLSKAR din (vax?)duk, var har du fått tag på den? Sådan vill jag HA!!!
Mvh
Fenja
renate
CITAT (Fenja @ 10-08-2004, 21:27)
Det är något speciellt med svarta katter, han är så vacker Fritz! Och jag bara ÄLSKAR din (vax?)duk, var har du fått tag på den? Sådan vill jag HA!!!
Mvh
Fenja

Ha ha ha,vaxduken köpte jag för några år i Konsum,det var Matilda mitt barnbarn som valde ut den.Den har jag bara där på uteplatsen. rolleyes.gif rolleyes.gif tongue.gif
*Felix matte*
Det tar tid att vandra igenom din trädgård och hälsa på djuren tongue.gif
Sååå mycket vackert att se wub.gif

Idag vill Felix hålla sig inomhus... det har småregnat till o från
hela eftermiddan.
Fenja
Åhhh... wub.gif ........den vaxduken är verkligen något alldeles extra!! Jag har något i den stilen, knallröda nyckelpigor på klarblåbotten - flugorna älskar den! Den är också bara ute i trädgården....
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon