Full version: Din trädgård?
Orchid
Hej!

Jag tänkte börja prenumerera på en Din trädgård, eller någon annan tidning som någon har bra erfarenhet av? Jag tyckte det var ett rätt så bra pris för Din trädgård 149 kr för en halvårsprenumeration (6 nr). Men sen så vet jag inte om den är bra. Någon som har några tips?

Mvh

orchid
Fenja
Jag prenummererar av och till på Allt om Trädgård, den tycker jag är ganska bra. Jag känner egentligen inte till Din Trädgård, men jag har bläddrat i ett par nummer och den ser väl okay ut den med!
Mvh
Fenja
Annica i Sörmland
Jag har prenumererat på Hem ljuva hem - trädgård i ungefär ett halvår och tycker att den är bra. Jag trivs bra med den men jag brukar även köpa lösnummer av Din trädgård som jag också tycker är bra.

Du kan ju alltid ta den där halvårsprenumerationen och testa. Om du inte tycker om den är det ju bara att sluta. biggrin.gif Det är vad jag skulle ha gjort.
kristerh
Jag prenumererar på alla trädgårdstidningar och tycker att allt om trädgård
är den klart bästa dels pga innehållet, dels pga att den kommer ut oftast, på vintern kommer den ut 1 gång i månaden, de andra tidningarna kommer oftast inte ut på vintern utan har ett uppehåll eller så kommer de ut mer sällan.
men passa på när det är ett erbjudande, det kan aldrig vara fel rolleyes.gif
är tidningen inget för dig så byt efter de nummer som du binder dig för.
krister
Hannele
Jag tycker mycket om Din trädgård, den är anpassad till svenska förhållanden.
Mångsidig. Visar mer än engelska rabatter... à la Allt om trädgård.
huh.gif En snygg förpackning säljer ju alltid bäst.

Här finns gamla synpunkter och omröstning. Här också, ännu mer synpunter, detta tar aldrig slut...?

CITAT (kristerh @ 11-08-2004, 12:47)
de andra tidningarna kommer oftast inte ut på vintern utan har ett uppehåll
Både Din Trädgård och Allers Trädgård kommer ut på vintern.
Med idéer om julblommor, nya frön, allt man kan tänka sej.
kristerh
CITAT (Hannele @ 11-08-2004, 13:54)
.
Mångsidig. [color=gray]Visar mer än engelska rabatter... à la Allt om trädgård.
CITAT (kristerh @ 11-08-2004, 12:47)
de andra tidningarna kommer oftast inte ut på vintern utan har ett uppehåll
Både Din Trädgård och Allers Trädgård kommer ut på vintern.
Med idéer om julblommor, nya frön, allt man kan tänka sej.

Möjligtvis med nåt enstaka nr,
jag tycker inte att det är speciellt många reportage om "engelska rabatter"
tycker att det är mest svenska rabatter, wink.gif klart att de rapporterar om engelska trädgårdsevent, men det gör väl alla tidningar.
Dessutom kan man köpa bra/billiga plantor via dem + att de har läsarfrågor som jag tycker är intressanta att läsa.
Men det är tur att alla inte gillar samma tidningar, annars hade vi bara en...
krister
Ninni
Jag har också alla tidningarna. Allt om trädgård tycker jag har mest innehåll av alla. I den är det mest att läsa och och den har alltid minst ett stort reportage om någon fin privatträdgård i Sverige.
Din trädgård är ibland väldigt likartad, men vissa nummer har jag blivit besviken på. Ibland tunt nummer med mer bilder än text.
Hannele
CITAT (Ninni @ 11-08-2004, 17:20)
Jag har också alla tidningarna. Allt om trädgård tycker jag har mest innehåll av alla. I den är det mest att läsa och och den har alltid minst ett stort reportage om någon fin privatträdgård i Sverige.

Allers Trädgård har minst 2-3 privatträdgårdar i varje nummer. laugh.gif
Lena N
Jag tycker bäst om Din trädgård. Tycker att den verkar vara skriven av kunniga personer utifrån svenska förhållanden. Men jag prenumrerar inte kontinuerligt på någon tidning, växlar lite mellan dom och köper lösnummer jag finner intressanta när jag inte prenumrerar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon