vitsippa2
Thara tror jag att kvinnan heter om jag inte mins fel. Hennes trädgård i USA är så vacker men framförallt hennes liv. Jag och min sambo drömmer om att leva så, fast kanske med tvättmaskin och yes diskmedel.
Jag och min kära bor på en liten gård och vårat djurbestånd är tänkt att växa, för två sommrar sedan gjord Jörgen sig av med sina djur fast nu då vi är två så orkar vi både jobba och sköta gården.
Getter är väll inte mina favoriter för dom äter ALLT, inklusive porslin man glömt ute. men Tharas mellanösten? getter var verkligen så söta ( det är just det som är felet med getter).

Planterade om mina blommor förrgår mmmmmmmm så mysigt.
Vad gör ni nu på dagarna? wacko.gif
nina L
är detinte Tasha Tudor du menar? Hon har ett så fantastiskt liv. Eller så ser det ut i alla fall på hennes hemsida och i hennes böcker.
Tasha Tudor
Sassa
Tasha Tudor är ju bara jätteläcker. Sån tant vill jag bli när jag blir gammal smile.gif Kanske kan tjuvstarta med en långkjol?
Fast allt i boken kanske inte är på riktigt ? Hur katten fick hon sin mme hardy och klematis jackmanni att blomma samtidigt det undrar jag. Hos mig är det en månad emellan.
Sassa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon