Full version: WOW! Ny dator!
magiana
Jag har äntligen skaffat mig en ny dator! Nåväl, ny och ny... bättre begagnad. Jag satt natten mot måndagen och bevakade auktionen och tur var väl det för annars hade jag inte fått den. Nu återstår bara att komma underfund med den och alla dess finesser och program. smile.gif
Fenja
Vilken lycka, hoppas att den är snabb, stor och jättebra!!
Mvh
Fenja
TeliaNet
JAG HATAR DATORER.
de gör folk tjocka och dumma, bättre att pyssla med växter eller nåt annat fysiskt.
almösund
CITAT (magiana @ 17-08-2004, 20:20)
Jag satt natten mot måndagen och bevakade auktionen och tur var väl det för annars hade jag inte fått den.

Vilken auktion? unsure.gif
Snöflinga
Lycka till med din nya dator, det finns mycket att utforska...

TeliaNet som bara hatar datorer, synes mig något motsägelsefull, eftersom du tydligen ofta kommer med inlägg huh.gif eller är det bara provokativt unsure.gif
TeliaNet
nej, snöflinga, sådan är jag inte.
visst har datorer gett många fördelar men om du tänker på alla blåskärmar och människor som såväl behöver motion som sitter still för mycket.
utan datorer hade inte detta forum funnits och vi hade inte känt varandra, så visst har det sina fördelar.
Snöflinga
O.K.
tongue.gif
magiana
CITAT
Vilken auktion?  

Tradera.com
jendah
CITAT (TeliaNet @ 17-08-2004, 22:27)
visst har datorer gett många fördelar men om du tänker på alla blåskärmar och människor som såväl behöver motion som sitter still för mycket.
utan datorer hade inte detta forum funnits och vi hade inte känt varandra, så visst har det sina fördelar.

Sällan finns det något gott som inte har något ont med sig... och tvärt om, naturligtvis smile.gif
Var och en får väl själv avgöra om de tycker fördelarna överväger nackdelarna - eller om de tycker det är tvärt om och hellre låter bli smile.gif

Det hade varit allt för lätt om världen varit svart-vit wacko.gif

Lycka till med din nya dator!!! Hoppas den är bra!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon