varför får just jag så lite brev? är det för jag skriver så väldigt tråkigt... Det är dag i morgon så någon kan väll tänka på mig?
Eva Swahn
13-02-2003, 14:28
Nämmennämmen, inte så dyster! Du skriver jätteroligt. Jag fantiserar och fnissar åt dina höns och andra flygfän. Men ibland om man läser roliga inlägg då kan man bara njuta av dom och inte kommentera så mycket för det blir så platt då. Se istället hur många som har läst det du skrivit och jämför det med till exempel med hur måga som står före dig i konsumkön eller med skolklasser. Det blir många det.
Tittar man på vad folk mest är intresserade av här, ja då är det nog på varandra. De inlägggen som blir mycket lästa handlar om "hur gör andra" för i runda tal har 1650 läst om "en liten forumträff?", jättemånga har läst om "vilka andra intressen har du?", "varför sitter jag här kväll efter kväll?" har lästs av 1500 och komiskt många (500) har läst om "har du slängt ut julgranen än?" för hur intressant är det egentligen om andra har slängt ut sin gran? Jag tycker vi är så söta som tycker om att läsa om varandra. Ett inlägg som obegriplig många har läst är det om "sharon" (1200) och det vet inte jag ens vad det är.
Ibland får man oväntat många svar på en fråga, ibland får man tjata sig till svar. Ibland hjälper det med att sätta en fångande rubrik på sitt inlägg för att man ska få nån reaktion.
Så tråkig är du inte - det är bara att läsa din profil för att man ska förstå vilken galenpanna du är. Fortsätt så!
vitsippa2
13-02-2003, 16:08
Tack Eva! Nu känns det mycket bättre! I helgen skall jag fota lite hemma så ni får se hur hemsk trädgård vi har, som tur är så ligger ju snön kvar, så att ni sakta kan inskolas i min tankevärlds trädgård. någon gång skall det väll bli bra. Det kommer kännas ännu mycket bättre när jag får grönarum kanalen inställt på våran tv.
Fialotta
13-02-2003, 18:18
Förlåt, förlåt...ska bättra mig...jag lovar. håller med Eva jag läser och tycker det är njutbart med alla små och stora inlägg, sakta men säkert lär man sig vilka som är vilka från gång till gång! En del har så bra saker att säga och är så kunniga, jag läser o lär tror att vi alla har mer att fråga o berätta om när våren har satt igång på allvar....så känner jag! Kramis till dig!
*Felix matte*
13-02-2003, 20:28
CITAT (maudan @ 13-02-2003, 18:18)
jag läser och tycker det är njutbart med alla små och stora inlägg,
Gör också jag som är novis i odlarkretsar. Läser och läser och lär mej lite var dag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.