Full version: Delar med mig
Nutten
Hmm, har lite abstinens nu när kattforumet är ur funktion, så jag tänkte visa er några kattbilder istället. Ej intresserade slutar läsa här.

Min lille plutt kommer inte hem till mig förrän i månadsskiftet, men det hindrar mig inte från att besöka honom! Titta in i mitt album "Helios och syskon" så får ni se en massa söta bilder.

Sug på den här så länge:
wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
lavendel
Hej rolleyes.gif !
Har kollat igenom ditt kattalbum..sååå läckra kissar!
Lavendel
Nutten
Visst är de? Är nu lite partisk eftersom jag ska skaffa sådan kisse, men när jag såg en bengal på bild första gången så tänkte jag att jag MÅSTE ha en sådan smile.gif Ett beslut jag inte ångrar efter att ha träffat dem i verkligheten.
renate
De är då verkligen söta,de små kissemissar. wub.gif wub.gif wub.gif rolleyes.gif rolleyes.gif tongue.gif tongue.gif
Fenja
Alldeles jätte söta! wub.gif
Mvh
Fenja
Annica i Sörmland
Åhh!! Vilka godingar!! wub.gif wub.gif Var tvungen att tvångskrama min egen raring. En alldeles vanlig huskatt, men världens finaste ändå! wub.gif wub.gif wub.gif

Hoppas att din kisse blir lika underbart egensinnig som min är!
Nutten
Huskatt eller raskatt har absolut ingen betydelse (förutom när man ska inskaffa de små liven), de är alltid mammas älsklingar rolleyes.gif Har redan en egensinnig dam (huskatt) härhemma och bengalen kommer bli hennes lekkompis när matte inte orkar. Såvitt jag vet är Helios på god väg att bli egensinnig, eftersom mamma katt kapade morrhåren på ena sidan. INTE bra att vara för kaxig mot mamma... laugh.gif
Posse
CITAT (Nutten @ 19-08-2004, 17:02)
....eftersom mamma katt kapade morrhåren på ena sidan. INTE bra att vara för kaxig mot mamma... laugh.gif

ohmy.gif Hur gick det till...? unsure.gif
*Felix matte*
Sååå söta små...men visst kostar de väl en mindre förmögenhet.
11.000 och mer har syrran fått för sina småmissar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon