Full version: Bröderna Bus...
Fenja
... tar en fikapaus på balkongen:

Mvh
Fenja
ifibi
Vilka fina katter du har! wub.gif
kryddan
Sötnosar wub.gif
Gossen Ruda
Sötnosar? I den änden? sleep.gif
Fenja
Sötnosar i alla ändar, Gossen Ruda!! I motsats till somliga pälslösa, sexbenta otäckingar... tongue.gif
Mvh
Fenja
*Felix matte*
Och mamman hon ser ut att vara glad över att ha småttingarna inom synhåll. tongue.gif (precis som vi tvåfotamammor)
Sååå söta de är alla tre. wub.gif
Gossen Ruda
Gäller inte normala arvslagar för kattor eller har honan vänsterprasslat?
Fenja
Mammakatt är blå, creme & vit vilket innebär att hon bär anlag för alla färger!! Hon har en bäbba till som ser ut så här:

Bäbban kommer att bli en svart smoke, vit hårbotten och svarta toppar! Misstänker att mamsen fördelat gracerna en del...ja rolleyes.gif !!
Mvh
Fenja
Saiai
Halledusingen....! (hm, vad konstigt det blev i skrift....)
Blir sotis på dina långhårskissar. Mina småttingar artar sig bra, kommer att bli stiliga slanka herrar. Men nu har skogisen Dejvid börjar acceptera dom och han är inne oftare. Alla katter är vackra, men lurviga missar är nåt särskilt.... wub.gif
Ciczi
Oj vilka söta små kissar laugh.gif Riktiga charmtroll! tongue.gif

Ciczi
ejjan
underbart kort! dom gosiga tassarna som hänger utanför kanten, ojojoj... Har två katter men kan nog tänka mig en till... vi får se i framtiden. Mina katter är syskon men väldigt olika i färgerna det förklarades med att en honkatt kan bli betäckt (eller vad heter det) flera gånger under några dagar. Det innebär attt det kan vara olika pappor till samma kull.
renate
Oj vilka sötisar,puss på nosarna från
Renate tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Nutten
Gosepluttar! Jag får aldrig nog av att glo på kattungar (eller gosa/busa med för den delen) wub.gif
yla
otroligt avslappnad fikapaus
guuuuuuuuuulllllliga rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon