Full version: Hoya bella
Caroline
Hej!
Idag gjorde jag tre grningar i en! wub.gif
- Jag kpte en ny Hoya bella fr att min gamla gtt ett tagiskt de till mtes... sad.gif
- Jag gratulerade p detta stt mig sjlv p alla hjrtans dag biggrin.gif
- Och framfr allt... Jag rddade bella frn ett tagiskt liv i spalj! huh.gif

Jag har precis planterat om henne och trixat och knixat fr att f ut alla grenar ur denna hiskeligt fula grna plastspalje som ngon s omt buntat ihop alla grenar och tvingat in dem i! Hur kan man gra s!?

En fortsatt hrlig alla hjrtans dag nskar jag er alla forumister!

~Caroline~
Ann-Christin Lindberg zon II
Grattis till nyfrvrvet! Blev lite nyfiken - hur gr du med grenarna nr du trasslat ut dem? Sjlv har jag mina Hoyor p bgar av stltrd, som jag allteftersom virar upp hela hrligheten p... wub.gif wub.gif
Caroline
Hej!
Ja, nu jag har ju inte fr vana att trassla ur Hoyor jag kper ur dess bgar... tongue.gif Oftast r det ju helt riktigt att de ska slingra sig runt en bge eller annat std! Men just en bella, som iaf med mina gon mtt, r en ampelhoya kunde jag inte lta sitta kvar i denna spalj. S nu hnger grenarna bara helt fritt... Jag har nog inte gjort ngt speciellt med dem smile.gif

~Caroline~
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon