Full version: Tumnagelstorlek
*22many*
hur får jag det (blev så i mitt första lilla album)? Nu försökte jag lägga in ett nytt album med lite blommor från trädgården och det blir bara tumnagelstorlek. Vad gör jag för fel? wink.gif
yla
du gör inte fel men du måste klicka på den lilla bilden för o komma till den stora
*22many*
Jag får en lika liten bild även när jag klickar på den lilla (i albumet Blommor). wacko.gif Måste vara mig det är något fel på. Visserligen använde jag nu inscannade bilder (digitala i det andra) och förändrade storleken så de skulle platsa (snodde Egenskaper från andras album för att få en storlek som accepterades). Det är inte lätt med datorer, i alla fall inte för mig, men man kan lära sig... rolleyes.gif Sedan gäller det bara att komma ihåg vad man gjorde och hur man gjorde laugh.gif laugh.gif
yla
jo den där lilla blombilden va nog så liten o därför kan den ju inte bli större laugh.gif laugh.gif
men du har ju lyckats två gånger så pån igen
skam den som ger sej
*22many*
Skam den som ger sig - jag kämpar vidare. Är verkligen tacksam för att Du ids läsa och svara. rolleyes.gif Har ingen annan att fråga.
En kvart senare - jag lyckades, även om ett par bilder är i största laget smile.gif
Fialotta
Va hur fina bilder som helst...tack för titten wub.gif
*22many*
Tack för berömmet Maudan - det gläder en datanörd i vardande rolleyes.gif
yla
ja du ser det där tog ju bara ett par timmar
o i kina har du varit va kul
jag tycker bilderna verkar vara i en bra storlek nu
de e kul o vara datanörd laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
fast ibland undrar man va mangjorde innan då när det inte fanns en dator att sitta o häcka över ,,o svära då den hänger sej o jäklas
laugh.gif rolleyes.gif
lycka till nu me resten av bilderna som du väl kommer att lägga upp,, jagväntar
*22many*
Oldwolfie - tack för all uppmuntran. smile.gif och jag lovar att lägga ut fler bilder från Kina. Dem har jag på CD - vilket är lite enklare att jobba med, tycker jag rolleyes.gif
*22many*
Nu Oldwolfie har jag lagt ut lite mer Kina-bilder smile.gif och fler kommer när jag får mer plats tongue.gif
yla
woow nu har jag också varit i kina utan att bli trött i fötterna tongue.gif
de e ju så mäktigt me denna mur
o marmorbåten
o terracottaarmen
vilken massa jobb o tid det måste ha tagit
kan tänka mej att du kände tidens vingslag i nacken rolleyes.gif
tack för titten ,,härligt
*22many*
Jodå, nog kände man historiens vingslag. Det är mäktigt att röra vid saker som man vet någon har slitit och släpat med för flera hundra år sedan. Klappade även på träd som var mer än 400 år gamla - jag är lite tokig just med träd wub.gif . 14 dagar ägnade jag och min man åt Kina. Vi tyckte vi sett så mycket, men kollar man på kartan så är det ju bara en pytteliten del av Kina vi trampat runt på. sleep.gif
*Felix matte*
Vad härlig resa ni har gjort.
Jag känner igen en del bilder... sonen och sonhustrun var där för två år sedan och vi har fått se ett antal tim. video och en massa bilder.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon