renate
Tog några bilder på årets Fuchsior,de blommar fint trots regnandet.Det var väl en riktig fuchsiasommer,kanske lite för mycket regn och lite kyligt.Kopparkitteln fick jag tömmar flera gånger,annars hade fuchsiorna drunknat.Bilderna finns i albumet "Blommor i kruka"
Inger GMT
Du har rätt det har varit en riktig Fuchsia sommar.
Mina fuchsior blommar som besatta. Har tagit mängder med bilder som ska in i mitt album någon gång. Den lilla valpen nu fyra månader tar mesta tiden just nu.
Den som du köpt som namnlös 2003 skulle kunna vara Dollarprinsessan. Har du någon tydligare bild???
Hälsn Inger
renate
CITAT (Inger GMT @ 23-08-2004, 21:40)
Du har rätt det har varit en riktig Fuchsia sommar.
Mina fuchsior blommar som besatta. Har tagit mängder med bilder som ska in i mitt album någon gång. Den lilla valpen nu fyra månader tar mesta tiden just nu.
Den som du köpt som namnlös 2003 skulle kunna vara Dollarprinsessan. Har du någon tydligare bild???
Hälsn Inger

Menade du den här?
Inger GMT
Ja den menade jag men nu ser jag att det inte är någon Dollarprinsessa. Undrar vad den kan heta den är så vacker. Skulle gärna ha en sådan nästa sommar,
Hälsn Inger
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon