Full version: Clownen i Gröna rum
Gossen Ruda
Ännu ett bottennapp. Tyvärr har han hamnat i fel program. Ett program där hans uppträdande skulle göra stor lycka är Bolibompa eller liknande. wacko.gif
Ann-Christine
Håller med dej. Var precis på väg att skriva om honom när internet slutade fungera laugh.gif . Jag tycker om Hannu och det här tycker jag bara är att försöka efterlikna Hannu med väldigt dåligt resultat. mad.gif
cic
Var det han som pratade om näckrosor..?
TeliaNet
det där med flaskan gav ett litet skratt.
Monica M zon 4
Jag fick lära mig nåt jag inte visste om näckrosor men det kunde kanske presenterats på nåt bättre sätt. ohmy.gif
ylle
Nu är ni väl lite elaka! Tyckte det var ganska kul!
Och jag kände inte alls till det han berättade om näckrosor!
wolkenkrabber
de va nytt info iofösig, men men han e väll en aningen hyper, unsure.gif ja sytängde av tvn när han kom på orkade inte med det
ingmet
Mina kära familjemedlemmar, man och son, är helt ointresserade av trädgård. Att jag bröt OS-tittandet och bytte kanal emottogs med ett tyst fnys. Men jag kunde konstatera att dessa två vaknade till liv när näckrosmannen uppenbarade sig.
Huruvida ointresse för trädgård fick vatten på sin kvarn av inslaget framkom inte - men de drog lite på munnen.. Sonen blev iallfall helt klart imponerad över språkkunskaperna..
Lite kortare inslag - mer i mitten kanske skulle fått alla tittare att vakna till men ändå sitta kvar och inte få känslan av att man nyttjar de få minutrarna till ointressanta inslag.
Mia, zon 3
CITAT (ingmet @ 26-08-2004, 10:20)
och inte få känslan av att man nyttjar de få minutrarna till ointressanta inslag.

Visst - det skriver jag under på.... När vi bara har ETT riktigt trädgårdsprogram i "allmänna kanalerna" (TV4 får ursäkta!) så kunde det väl få vara en hel timme istället för en halv? Så kunde clownerna få leva sitt liv i lugn och ro utan att man behövde önska bort dem.
nilla
Eller kanske ett eget program för clowner i stället?

Är så trött på att man måste göra "lättsam underhållning" av precis allt... som om vi tittare är så intelligensbefriande att vi inte klarar 10 min faktabetonat material utan att behöva "piggas upp".

Hörde att nyhetsprogrammet där presentatörerna tar av sej kläderna ska komma hit också ... man baxnar!

Gunilla
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon