Full version: HOYOR och ORCHIDER...
limsa
Bor i Stockholm och ska till Linkping p fredag.

Var ngonstans p vgen hittar jag en handelstrdgrd, gardencenter eller liknande med stort urval av hoyor och orchider?

Mnga svar vill jag ha laugh.gif !!
Tack, tack!
/Lena
limsa
Hmmm...inte ett enda svar...det var trkigt!!
/L sad.gif
Mia, zon 3
Tyvrr r vi inte ngon jtte-grn region p det sttet..... sad.gif Alldeles fr klent utbud. Jag vet bara att Blomstertorget i Linkping kan ha en del intressant, och ibland kan de ha mycket orkider p Blomsterlandet ocks, men det r ju en kedja som finns lite verallt.
Lycka till i letandet!
GoSatta
bor du i Stockholm s r ju iaf orkideehuset verfullt med orkideer just nu och 50% p allt.
Orchid
Vart ligger orkidhuset????? hur tar man sig dit?
GoSatta
www.orchidehuset.se

butiken ligger p tegnergatan 3 i sthlm.
Orchid
r det ngon som vet hur man tar sig till Tegnrgatan 3 om man ker frn centralen??

Mvh,

orchid
GoSatta
station rdmansgatan p grn linje, om man kommer frn tcentralen ker man lngst bak gr upp till vnster gr rakt till hger(lngst sveavgen) , sen kommer tegnergatan med konsum p hrnet och d gr man bara upp fr gatan s har man orchidehuset p hgersida efter luntmakargatan.

ltt som en pltt =)
Orchid
Schyrre byrre : ) ven fast jag r smst p att hitta ska det vl nog g : ))

Tack fr beskrivningen =)
Orchid
r det ngon som varit p Orchidehusets kurser?
Funderade p om man skulle g p ngon av dem, men det kostar 200 kr per person s jag tnkte kolla om ngon varit dr kanske.. o har nt o sga om det.

mvh
Orchid
Jag kte till Orchidehuset idag, och det var fantastiskt vilket utbud dom har! Men, det jag skulle vilja veta r VARFR orchider r S DYRA??????
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon