Full version: Fotoalbum
Birgitta i Mora
Det var länge sen jag tittade in på Odlas forum. Tänkte lägga in några bilder i fotoalbum. Hur gör jag? Jag har tydligen redan skapat ett fotoalbum för länge sen, för ett nytt går inte att göra. Men hur hittar jag dit? Och hur bär man sig åt???
BiM.
Fenja
Klicka på kamerasymbolen högst upp på sidan så får du instruktioner där. Om du redan har ett album så måste du logga in dig i det för att kunna öppna det, har du glömt lösenordet kanske du kan vända dig till webmaster....
Mvh
Fenja
Birgitta i Mora
Nu har jag fått ett nytt lösenord. Men när jag ska ändra det till ett som är lättare att komma i håg, får jag upp meddelandet: Fel lösenord. Hmmm. Varför? Vad gör jag för fel?
Berith
Jag testade nu att ändra mitt lösenord, funkade fint. Tänk bara på att skriva det gamla lösenordet i tredje rutan, det du alltså inte vill ha. smile.gif

En sak som jag tänkt på när jag kikar i era album... Många har ju signaturer i forumet för att vara lite anonyma - men när ni skapar album skriver ni ut era "riktiga" namn. Man kan alltså använda sej av sin signatur även där! Bara ett litet påpekande... sleep.gif
Birgitta i Mora
Tack Berith!

Nu fungerade det. Jag läste slarvigt och fyllde tydligen aldrig i mitt gamla lösenord.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon