Visst längtar man efter nåt nytt när hösten kommer? Nu när det blir mer tid inomhus, nya gardiner, ja ni vet. Just nu längtar jag efter en helt ny växt som jag aldrig har haft förut. Ut på jakt!
wolkenkrabber
29-08-2004, 06:39
mjo vill gäran köpa mer, mittrumme är överfullt men vi har aett allrum ja kan ställa saker i morsans och farsns sovrum en hall typ, men oprka vattna när elementen e på, kanske kör nått succulent fönster som ja inte behöver bry mig i
Evin
29-08-2004, 08:34
Jag tog in de flesta av mina krukväxter häromdagen efter att ha varit på ihärdig jakt på snygga krukor. Ändå blir det ett virrvarr av krukor och udda blommor. Inte alla behöver ta hänsyn till storleken till planteringskrukan.
Vi som har precis flyttat till nybyggt hus har ju grannar som har fina likadana krukor med för mig jättetråkiga slitochslång blommor som jag inte skulle få för mig att köpa. Själv har jag massor med hibiskus sticklingar som växer hur som, tråkiga orikéeblad som inte blommar för tillfället och hoya som har tappat blad och ser tråkig ut.
Ibland önskar jag att jag var som alla andra som med välklippta konsumblommor....
/E - gillar medelhavsväxter
estet
03-09-2004, 23:30
Jepp, då har jag varit på stan och jagat! Denna blev det:
Mini papyrus.
kerstin z5-6
04-09-2004, 17:40
DEN såg rolig ut:) passar nog hos mej med
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.