Full version: Nu har jag lärt mig
ann-kristin
Nu har jag äntligen förstått hur man får in de små bilderna på smilies. I mitt förra inlägg försökte jag förtvivlat få in ett av de söta ansiktena men inte nej då. Man måste ju förhandsgranska!! rolleyes.gif laugh.gif
Berith
Måste man? ohmy.gif Provar att skicka utan att förhandsgranska....
--------
Måste man ju inte! tongue.gif Gick ju hur bra som helst ändå, men om man förhandsgranskar så ser man ju om dom sitter där dom ska.
--------
(Och där trillade jag över 500-kanten...)
abborrmaster
CITAT (Berith @ 15-02-2003, 15:58)
--------
(Och där trillade jag över 500-kanten...)

ett steg närmare 666! tongue.gif

/Simon
ann-kristin
Ja inte vet jag varför. huh.gif Jag vet bara att det blev en massa prickar och bokstäver i inlägget. Men nästa gång när jag tryckte på förhandsgranska så fanns de där. rolleyes.gif
abborrmaster
ja, jag såg det inlägget där det skulle vara en biggrin.gif Jag citerade och då syntes det! Sketaskumt ohmy.gif

/Simon
Tyr
huh.gif ohmy.gif tongue.gif biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif sleep.gif smile.gif wub.gif mad.gif sad.gif unsure.gif wacko.gif blink.gif wink.gif

Det är bara att experimentera loss

Sidan stödjer koder som blir till ikoner eller bilder

enkelt och funktionellt
abborrmaster

Orkar egentligen inte gå in på smileysidan....

/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon