Full version: Äntligen klart!
fiffigafrun
Blev jättefint och jag är jättenöjd. Går någon tegelsten sönder så har jag många att byta ut med.

Växthuset

/Karin
vickeva
grööööööööööööööön av avund är jag!!!!!!!!!!
ThomasJ
Ser riktigt, jätte, otroligt, fantastiskt, megasnyggt ut!! smile.gif
Stort grattis..

Det där golvet kommer du inte få några problem med, (jag trodde att det var tunnare stenar som du skulle använda, därav kommentaren tidigare om att de skulle kunna spricka). unsure.gif smile.gif

Odlingsbäddarna ser bra och praktiska ut.. Smart att ta måtten från odlingsbrikan!!

/T
Anki på Öland
Attan så fint!!!!
Anki
*Felix matte*
Nog kan jag förstå att du inte vill ha jord och vatten på det fina golvet. biggrin.gif
Inte ett dugg förvånad om du väljer att sitta därinne alltsomoftast. rolleyes.gif wub.gif
fiffigafrun
Jag tänkte nästan bädda i odlingsbäddarna åt mig själv, innan jag fyller i med jord där alltså... tongue.gif

/Karin
torvan
biggrin.gif URSNYGGT! Oj vad jag längtar till våren när jag ser dina bilder! Ska själv börja gräva för ett Florum hus i vår brf trädgård nu. Till våren ska vi bygga ett skogsgrönt med ett vindskydd i vinkel som ska bli vår uteplats på förmiddagarna. Tänkte lägga in ölandsten i huset för vi har massor kvar sedan vi la nytt. Det kommer mer bli ett lusthus än ett växthus för att vi ska kunna fika och ha lite fester där. Men jag ska nog få in en hel del grönt också...som jag längtar tongue.gif torvan
kerstin z5-6
Insidertips .. tror att det blir prishöjning snart -Kanske redan före jul
Om ni ändå ska beställa skulle jag göra det Nu smile.gifsmile.gif
Smekajsa
Helläckert blev det wub.gif wub.gif wub.gif

kan nog inte säga annat än att man är "grön" av avund...............
torvan
rolleyes.gif tusen tack för tipset Kerstin! Ska genast prata med vår "kamrer". Torvan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon