hela sveriger är fantastiskt JUST för att det är lika varierat som årstiderna och jag tror att det är därför vi älskar det så mycket
både att åka genom sverige o att "åka" genom årstiderna
det är ingen "tråkigprecislikadanupplevelse" utan en öerhörd rikedom o omväxling som gläder en oerhört
jag har rullat genom sverige ett otal gånger på både 4 hjul o två hjul men alltid me tält o alltid vildtältning för o komma undan o in i naturen
vilka platser det finns ,,ojoj,
den del av sverige jag va minst i va den sista delen där längst ner, o mest va jag i norra delen
men de har blivit ändring på de nu ,nu e de mest skånelandet som drar
tänk så det kan gå,när det kommer barnbarn
ja jesses nu for fingrarna över tangenterna o försvarade alla delar av vårt land bara alldeles av sej själva
nå men jag lär inte skriva så mycke på ett tag så ni får väl ta det som allt som kunde blivit ett tag framöver,omjag hade haft tillgång till bredband o inte delad modemlina
men det kan komma mera ända tills i morgon bitti för imorgon kväll först sitter jag med fyra kubbiga armar runt min hals o pusslar,o allt annat mys man kan ha mebarnbarn,,byta blöjor o de ni vet ,,,,åhh om de ändå vore lördag
vi ses då jag kommer tebax,,men kanske hinner jag lägga upp nåt på min hemsida så ni får kolla där ibland
kram solonge
från salig MORMOR