anne-li i olofstorp
I söndags morse fick min dotter en liten tjej! Linnea skall hon heta och allt hade gått jättebra. Nu är det inte första gången jag blir mormor men förra gången (för 10 år sedan) var jag alldeles för ung för att det skulle kännas riktigt bra, det är klart att jag var glad då med, men nu är det mer "lagom"(är 47 nu!).
Så nu har jag en Niklas och en Linnea. Toppen!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
amaira
Grattis anne-li!!!!!!!! wub.gif wub.gif wub.gif
Fialotta
Grattis Anne-Li wub.gif
pejori
jättegrattis till barnbarnet wub.gif wub.gif
yla
jajamensan stort grattis jag vet hur det känns o de blir bara bättre o bättre laugh.gif rolleyes.gif
Orchid
Wow, vad underbart! STOOOOOORT GRATTIS till din nya skatt =)
Orchid
Wow, vad underbart! STOOOOOORT GRATTIS till din nya skatt =)
*Felix matte*
Jättestort Grattis!
Barnbarn är livets efterrätt.wub.gif

mitt första barnbarn heter också Linnea... fyller 3 i oktober.
Ewa L
Ett J Ä T T E G R A T T I S ! ! ! wub.gif

Måste ju ha känts lite underligt att bli mormor vid 37. Men min halvsyster var nog bara 33. tongue.gif laugh.gif Då var fortfarande mina barn små.

Nu skulle jag också gärna vilja ha lite efterrätt.
Tesa
Grattis!!

....jag gjorde min mor till mormor när hon var 38... unsure.gif ..fast det var hon som börja...sådeså...(och jag har en äldre syster också så jag var SEN...) rolleyes.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon