Birgitta i Mora
...jag får ju ingen kod!??! Eller ...det kanske dröjer? huh.gif Är ju lite otålig och skulle vilja få till det här på en gång! Hur länge väntade ni andra på er kod? Såg att Britt-marie frågat här nedan och då verkade det som alla fått koden genast. Har försökt göra om det, men är redan registrerad....hmm....får väl ge mig till tåls då. Synd, jag som har så många fina bilder att visa! wink.gif
Förresten får jag inte till min signaturbild heller... min gamla dalahäst blir väldigt långsmal...? Har någon ett råd?
Ingemar
Den ska komma direkt men det varierar beroende på var du har ditt e-postkonto.

Men jag har aktiverat ditt konto så du kan logga in direkt och behöver inte vänta på koden längre, när den kommer så släng det mailet bara.
Birgitta i Mora
TACK! Nu har jag fått ett fotoalbum! smile.gif Nu ni....ska det bli bilder!
Gunvor Nilsson
Hej Birgitta! Du får be oldwolfie, vår hjälpare i nöden, hon är suverän på det här med pixlar. Hon fixade min avlånga katt så han blev normal i ansiktet! tongue.gif
KURT
CITAT (Gunvor Nilsson @ 16-02-2003, 10:06)
Hej Birgitta! Du får be oldwolfie, vår hjälpare i nöden, hon är suverän på det här med pixlar. Hon fixade min avlånga katt så han blev normal i ansiktet! tongue.gif

Ser man på, man gör alltså plastikkirugi på katter numera!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon