Full version: Visst är den vacker
*Felix matte*
Det här fotade jag kl.20.30 ikväll... ett till finns i mitt album.

den vackra färgen tyder på att vi imorgon får lika fin sommarvärme som idag med 20,6 plusgrader. biggrin.gif wub.gif
Berith
Tjusigt! wub.gif

Jag vill också ha 20 grader i morron!
brittmarie
Jättevacker himmel biggrin.gif . Hoppas att vi också får vackert väder. Ska jobba hela helgen men med fint väder så blir man på bättre humör och det kan ju aldrig skada.
yla
vilken fin bild,,,romantisk rolleyes.gif
Eva i Skåne
Underbar bild Agneta wub.gif
amaira
Vackert, och stämningsfullt.

Du har så många fina och trevliga bilder i ditt album!

Dessutom, sånahära bilder kan jag inte ta!

*avis* rolleyes.gif

/amaira
*Felix matte*
Utan minsta rodnad så kan jag erkänna att jag är så stolt över att jag kunde fånga färgerna wub.gif
Bara en stund senare kom mörkret på besök sad.gif

Det för mig osökt till diktsidan tongue.gif laugh.gif
renate
Underbar bild,det gäller att fånga färgerna i rätt ögonblick.Du lyckades alledes utmärkt.
cala98
Jättefint! wub.gif
Saiai
Jag äälskar kvällshimlar! Iaf när de är så vackra. Jag har ibland lyckats fånga otroligt färgade solnedgångar, men bilderna blir sällan som verkligheten. Din bild var jättefin, och bra att du fick med bladen i bilden.

Det här är min favorit bild från Stjärnsund
yla
saiai din bild är också romantisk o vacker
himlar tröttnar man aldrig på
*Felix matte*
CITAT (Saiai @ 03-09-2004, 22:51)
Jag äälskar kvällshimlar! Iaf när de är så vackra. Jag har ibland lyckats fånga otroligt färgade solnedgångar, men bilderna blir sällan som verkligheten. Din bild var jättefin, och bra att du fick med bladen i bilden.

Det här är min favorit bild från Stjärnsund

Sååå vacker! wub.gif
Fenja
Vackert! Jag älskar himlen, kan aldrig låta bli att börja fantisera om vad molnen liknar, så där som man lärde sig att göra som barn! wub.gif
Mvh
Fenja
Smekajsa
Himla vackert smile.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon