Full version: Viss är han
*Felix matte*
Jag kan inte låta bli att visa er fotot jag tog vid åttatiden imorse då han låg och sov så gott med huvet på husses kudde wub.gif
inte ens blixten kunde väcka han.

yla
han vet va han gör o ligger länge på morgonen smart liten vovve o jämrans sööööt
lolo
Vilken liten raring!/Ann-Louise
Smekajsa
Va jättego han är wub.gif wub.gif

så där brukar våran Zamba också sova i våra sängar
andersen
Hund i sängen!ja tiderna förändras på 60talet så var det vanligt med band hundar och dom fick alldrig komma in i huset.

Men visst håller jag med att han är söt.
amaira
Åååååhhh *gääääsp* framför allt ser sängen skööön ut...

...tycker en nyvaken amaira...

Där har han det bra, Felix, go som gull är han.
pimpim
Åhhh, va söt han är lille Felix. Vår lille Julle älskar också att ligga i sängen och njuta. Här ligger han i vår lilla dotters säng.

Pia
Åsa, mälardalen zon 2
Hundar kan ha det mycket skönt i sin egen säng också. Biabädden är så välanvänd att den nästan är helt utsliten.

pimpim
Vad är det för ras på din hund Åsa? Väldigt likt vår stora hund.

Pia
Åsa, mälardalen zon 2
Det är mina föräldrars hund, troligtvis är det en korsning mellan schäfer och golden retriever, det fanns inte så mycket information om henne hon var inte ens id-märkt när vi fick henne (hennes förre husse fick en stroke). Den rosa filten hon ligger på hade hon med sig från sitt förra hem.
pimpim
CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,04-09-2004, 11:13)
Det är mina föräldrars hund, troligtvis är det en korsning mellan schäfer och golden retriever, det fanns inte så mycket information om henne hon var inte ens id-märkt när vi fick henne (hennes förre husse fick en stroke). Den rosa filten hon ligger på hade hon med sig från sitt förra hem.

Ok, vår stora är en blandning mellan Kelpie/labbe.

Pia
Fenja
En Felix skulle passa bra i min säng med! De andra vovvarna är jättesöta med!
Mvh
Fenja
*Felix matte*
Så söta "sovbilder" pimpim och Åsa wub.gif

Biabädd har också Felix.. men den är otroligt fräsch ännu efter snart sex år laugh.gif Undras hur det kan komma sig rolleyes.gif laugh.gif
Felix har likadant täcke som Ronja biggrin.gif (Yves Roches)
*Felix matte*
CITAT (andersen @ 04-09-2004, 08:07)
Hund i sängen!ja tiderna förändras på 60talet så var det vanligt med band hundar och dom fick alldrig komma in i huset.

Men visst håller jag med att han är söt.

Javisst förändras mycket... till det bättre tycker jag wub.gif
FELIX
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon