Full version: Härlig Länk
Exotic
Värd att titta in på deras web........... för deras figurer är bara så läckra ,själv så har jag köp en här i Göteborg och vill ha flera.
Här är min Drake

Figurer
Annelie
Hej där!

Jaha.. så var habegäret väckt redan klockan 8 på morgonen! Vilka fiiiina saker! Jag hittade flera som jag skulle kunna tänka mig rolleyes.gif

Har du någon information om återförsäljare i Sverige? Göteborg är lite långt bort om det inte går att handla online..
Katarina H
Hur mycket kostar de?
kerstin z5-6
Jaaaa Honom ska vi ha laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
men var finns han ?
Zanna
CITAT (Exotic @ 05-09-2004, 23:26)
Värd att titta in på deras web........... för deras figurer är bara så läckra ,själv så har jag köp en här i Göteborg och vill ha flera.
Här är min Drake
Figurer

Vilken underbar liten(?) drake wub.gif Jag hittade många figurer som jag skulle vilja ha så jag får också leta reda på återförsäljare i närheten.
Exotic
Hej på er alla ......

Skönt att man vet vad man skall lägga pengarna på laugh.gif biggrin.gif
Ringde och talade med dem på plantskolan här i Göteborg, och vill man söka efter dem i landet så var deras förslag att se på dem som är med i "Trädgårdsringen" kan man tydligen se i telekatalogen.

Jag har nu väntat på min 2-dra länge men tydligen så får dem inte loss dom från England wacko.gif och det vet inte varför det är så svårt.

Plantskolans tel nr är 031-917709

Jag skall prova att ringa England nu tror jag smile.gif
Exotic
CITAT (kerstin z5-6 @ 06-09-2004, 09:25)
Jaaaa Honom ska vi ha laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
men var finns han ?

I Mölndal laugh.gif biggrin.gif tongue.gif
kerstin z5-6
OK Ska på min lokala trädgårdsringare -här ska handlas drakar !! laugh.gif ohmy.gif ohmy.gif passar fint till mej eller hur -hihi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon