Full version: Trädgårdsgunga
v94mats
Hej! Skulle vilja bygga en trädgårdsgunga (två soffor mot varandra med litet bord i mitten) och undrar om någon har en ritning på en sådan?

/Mats
*Felix matte*
Här finns ritning att skriva ut.
ThomasJ
CITAT (Felix matte @ 07-09-2004, 17:17)
Här finns ritning  att skriva ut.

Vilken trevlig sida. smile.gif

Det här blombordet var ju snyggt. Funderar på att göra ett.. wub.gif

/Thomas
Annelie
Hej där!

Jag hittade denna länken här. Tyvärr på engelska och dessutom kostar det men det blir mitt bidrag i alla fall smile.gif

Trädgårdsgunga
KURT
CITAT (ThomasJ @ 07-09-2004, 18:11)

/Thomas

Stömsö är ju också ett mycket bra TV program (sänds på TV Finland), till skillnad från liknande program i TV4+ så håller Strömsö ett behagligt tempo och de klarar att blanda matlagning, hobby och trädgårdi i ett och samma program. Naturligtvis talar de finlandssvenska.
ThomasJ
CITAT (KURT @ 08-09-2004, 10:42)
CITAT (ThomasJ @ 07-09-2004, 18:11)

/Thomas

Stömsö är ju också ett mycket bra TV program (sänds på TV Finland), till skillnad från liknande program i TV4+ så håller Strömsö ett behagligt tempo och de klarar att blanda matlagning, hobby och trädgårdi i ett och samma program. Naturligtvis talar de finlandssvenska.

Ja, det såg ut som ett bra program. Hoppas att vi svenskar också kan få ett sådant program någon gång (kan man se detta program i Sverige på något sätt?).

Skrota 'Äntligen hemma' och visa det där istället.. wink.gif

/Thomas
KURT
I delar av sverige kan man se TV Finland (brukar finns i kabel-TV utbudet), ev via satellit? Men det finns ju INTE många andra svenskspråkiga program på TV Finland
ThomasJ
CITAT (KURT @ 08-09-2004, 11:12)
I delar av sverige kan man se TV Finland (brukar finns i kabel-TV utbudet), ev via satellit? Men det finns ju INTE många andra svenskspråkiga program på TV Finland

Ok, jag har ju den försvenskade varianten av finsk-tv hemma, tror inte de sänder det här programmet där. sad.gif Det är väl bara 'det bästa från YLE'.. blink.gif

/Thomas
KURT
CITAT (ThomasJ @ 08-09-2004, 11:24)
Ok, jag har ju den försvenskade varianten av finsk-tv hemma, tror inte de sänder det här programmet där. sad.gif Det är väl bara 'det bästa från YLE'.. blink.gif

/Thomas

Jag kan se Strömsö på Sön ca kl 16
ThomasJ
CITAT (KURT @ 08-09-2004, 12:21)
Jag kan se Strömsö på Sön ca kl 16

Såg att jag kan se det också. smile.gif Får kolla in programmet på söndag. (spelar in det).

/Thomas
gammelnalle
Tack för alla fina länkar som ni förmedlar...
(nån gunga lär jag väl aldrig bygga.... men ändå... man blir ju inspirerad av alla er som delar med er)

smile.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon