Full version: mysko akleja var...
Sollan
Mina doftande grönaklejor från Tompson&Morgan visade sig vara blågull mad.gif sad.gif
Kan inte komma på av vem jag köpte fröerna (handlade på trädgårdsmässan i Älvsjö). Texten på fröpåsen är på svenska.
Vet någon vem det kan vara som säljer dessa svenska påsar? Har sett T&M fröpåsar tidigare men då har texten varit på engelska.
Jag är jättesur över att ha inhandlat dyra frön som visar sig vara något som det redan kryllar av i rabatterna. Och besviken... jag som har dreglat över tanken att ha doftande aklejor!
/sollan
kerstin z5-6
Trist , tycker det är skandal när det inte ens är rätt växt -men svårt att klaga ..
har mina säkra" fröfirmor och blir mer o mer obenägen att ta från andra . sleep.gif
Fenja
Jag beställde också en del fröer, Suttons, genom Odla. Bland annat en jättesöt liten orange ringblomma som skulle bli 20 cm hög och gå att ha i balkonglåda... Den är blekgul och 40 cm hög, dock en ringblomma.
Det är skittrist när man inte får det man betalat för. Jag fick tömma balkonglådorna och gräva ner eländet i rabberna.
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon