Full version: Frost
Ewa smlnska hglandet
Inatt fick jag anvnda flkten i mitt vxthus fr frsta gngen, tidigt tycker jag unsure.gif

/Ewa zon 4-5
MRLINDELL
Vi hade som lgst 3 grader men ingen flkt eller vrme ... sn i brjan p September hade jag inte orkat med.
ThomasJ
"Frost"!!! Usch, det dr ordet tycker vi inte om.. mad.gif tongue.gif

Hoppas jag hinner klart med att fixa el till vxthuset denna helg s man kan stta igng flkten ocks.. unsure.gif

/Thomas
Ewa smlnska hglandet
Vi fick ocks lite "panik" nr de "hotade" med en mycket kall natt p Sydsvenska hglandet, s grdagskvllen gick t till att grva och fixa el, men nu r det gjort
tongue.gif
knns sknt fr det har hngt lite som en mara ver mig, konstigt att man alltid ska ha kniven p strupen, men det r nog lite jag, fr d fr man saker och ting gjorda
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

/Ewa zon 4-5
Iza
Hade 3 grader i vxthuset imorse!Fr nog ta till vrmeflkten snart. Hur mycket ska man stlla in vrmen p? Jag har mest tomater i vxthuset.
MRLINDELL
Jag har varit ute och kollat. Det r +18 nu och det var nere i +3 i natt, inget verkar ha tagit skada och vxterna ser pigga ut, ven mognande tomater och physalis p friland.
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon