Inatt fick jag använda fläkten i mitt växthus för första gången, tidigt tycker jag
/Ewa zon 4-5
MRLINDELL
09-09-2004, 07:55
Vi hade som lägst 3 grader men ingen fläkt eller värme ... snö i början på September hade jag inte orkat med.
ThomasJ
09-09-2004, 07:58
"Frost"!!! Usch, det där ordet tycker vi inte om..
Hoppas jag hinner klart med att fixa el till växthuset denna helg så man kan sätta igång fläkten också..
/Thomas
Ewa smålänska höglandet
09-09-2004, 08:07
Vi fick också lite "panik" när de "hotade" med en mycket kall natt på Sydsvenska höglandet, så gårdagskvällen gick åt till att gräva och fixa el, men nu är det gjort känns skönt för det har hängt lite som en mara över mig, konstigt att man alltid ska ha kniven på strupen, men det är nog lite jag, för då får man saker och ting gjorda
/Ewa zon 4-5
Iza
09-09-2004, 08:50
Hade 3 grader i växthuset imorse!Får nog ta till värmefläkten snart. Hur mycket ska man ställa in värmen på? Jag har mest tomater i växthuset.
MRLINDELL
09-09-2004, 10:34
Jag har varit ute och kollat. Det är +18 nu och det var nere i +3 i natt, inget verkar ha tagit skada och växterna ser pigga ut, även mognande tomater och physalis på friland.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.