Full version: Frost
Ewa smålänska höglandet
Inatt fick jag använda fläkten i mitt växthus för första gången, tidigt tycker jag unsure.gif

/Ewa zon 4-5
MRLINDELL
Vi hade som lägst 3 grader men ingen fläkt eller värme ... snö i början på September hade jag inte orkat med.
ThomasJ
"Frost"!!! Usch, det där ordet tycker vi inte om.. mad.gif tongue.gif

Hoppas jag hinner klart med att fixa el till växthuset denna helg så man kan sätta igång fläkten också.. unsure.gif

/Thomas
Ewa smålänska höglandet
Vi fick också lite "panik" när de "hotade" med en mycket kall natt på Sydsvenska höglandet, så gårdagskvällen gick åt till att gräva och fixa el, men nu är det gjort
tongue.gif
känns skönt för det har hängt lite som en mara över mig, konstigt att man alltid ska ha kniven på strupen, men det är nog lite jag, för då får man saker och ting gjorda
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

/Ewa zon 4-5
Iza
Hade 3 grader i växthuset imorse!Får nog ta till värmefläkten snart. Hur mycket ska man ställa in värmen på? Jag har mest tomater i växthuset.
MRLINDELL
Jag har varit ute och kollat. Det är +18 nu och det var nere i +3 i natt, inget verkar ha tagit skada och växterna ser pigga ut, även mognande tomater och physalis på friland.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon