Caprice
Ibland när jag vill gå till Odla.nu, så tänker datorn en stund innan jag hamnar rätt... Klickar på forumet, så händer det igen...

Har bredband, modell bättre, och det här händer endast när jag går till Odla.nu....?

Någon mer som märkt av detta...?

Caprice
Fenja
Japp och det blir alltid värre frammåt natten också!! Undrar om de kanske kör någon nattlig uppdatering eller så?
Mvh
Fenja
Caprice
Det kanske stämmer, har inte tänkt på att det kanske blir värre på kvällskvisten...

Skönt wink.gif att det är fler som märkt av detta...

Hoppas det funkar bättre snart...? (sneglar åt ansvarig...)

Caprice
Fenja
I något annat inlägg om detta så svarade Ingemar att man ser över möjligheten att investera i en ny server. Hoppas att de kan det, för Odla är en så bra site att det är synd att det ska hålla på och j-las på grund av en gammal eller undermånlig server. Jag skulle kunna tänka mig att bidra med en frivillig "medlemsavgift" eller något sådant!
Mvh
Fenja
Ciczi
Japp, jag skulle också kunna tänka mig att betala en liten summa som medlemsavgift.

Och jo:
det bli alltid värre framåt natten
långt från alla ropen alla skratten...

fast odla är bra alltid wub.gif

Ciczi
Fenja
Du kom på det Ciczi!!
......ligger vaken
tänker på dig......
Mvh
Fenja
Orchid
CITAT (Caprice @ 10-09-2004, 23:53)
Ibland när jag vill gå till Odla.nu, så tänker datorn en stund innan jag hamnar rätt... Klickar på forumet, så händer det igen...

Har bredband, modell bättre, och det här händer endast när jag går till Odla.nu....?

Någon mer som märkt av detta...?

Caprice

Japp! Det händer mig också, och det händer rätt ofta faktiskt.
TeliaNet
det kan vara så att servern kör en backupp på alla sidor just då, inte bara odla.nu.
servern står reggad hos internet5 i sthlm.
Sollan
Det händer titt och tätt att det fullständigt s-e-g-a-r ihop. Även på dagen...
/sollan
*Laika*
Man kan få ett smärre utbrott för mindre. Rätt som det är så blir det ERROR när man byter sida, jag har kommit på att bara jag backar till föregående sida så kan man komma tillbaks till Odla (om man har tur), annars så är man ute i kylan på obestämd tid. Det kan vara ERROR när man ska in tidigt på morgonen, o då får man vänta skitlänge innan det släpper. Sent på kvällen kan man drabbas av samma problem, jag brukar ge upp då, o går o lägger mig istället.
Mvh. Laika
Ann-Christine
Inga problem hos mej men jag är ju inte här så väldigt ofta heller så jag kanske är inne vid "rätt" tidpunkt smile.gif
gammelnalle
CITAT (Fenja @ 11-09-2004, 12:19)
Du kom på det Ciczi!!
......ligger vaken
tänker på dig......
Mvh
Fenja

Björn (vilket snyggt namn!!! sleep.gif ) Skifs !!!
Ciczi
*skrattar gott* laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon