Ingrid p Vstkusten
Hej hopp,

Liten undran vad Ni tyckte om rets pskogdslar - sjlv har jag haft en invasion av en ny sorts tistel med gula blommor och utan taggar och s tomatfrn....:-) samt mlla!
Men de vriga vxterna har vuxit bra de med ;-)
kerstin z5-6
Haha PSK O Gdsel ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Himmel vad man lser toligt ibland -trodde ni hade nn ny gdning dr nere
Vlkommen tillbaka -Nu fr du bevaka din spalt smile.gif Du har varit efterskt smile.gifsmile.gif
Hlsar K
LindaA
HAHAHAHA laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Jag lste som Kerstin, tnkte det hr mste jag lsa, det sg intressant ut...hihi

Jag kommer inte ihg namnet (Hasselfors kanske?) och har tyckte den varit jttebra, har inte haft ngra ogrs alls vad jag mrkt...
...jo ogrs, men inte i de krukor jag har haft kogdseln i alla fall! biggrin.gif
-asno-
S ltt att det blir fel . Min kompis som jobbar p mack fick en gng frgan om de hade julcider - trodde hon - och svarade snllt att det fanns inte, men pskmust hade de. Kunden ville kpa hjulsidor ...

Men samma koskit som ingrid har jag nog haft, minns inte vilket mrke, men massor av konstigheter i rabatten som fick rejlt med bajs i vras. Mest mlla, men en massa annat ocks som jag inte vet vad det r.

/sa
Betty
Har anvnt mest nglamarks kogdsel i r - massor av ogrs i rabatterna, mycket mlla...
kryddan
N inga ogrs men dremot stank gdseln kalleaber wacko.gif - s den gick inte att anvnda i krukor som stod fr nra huset...
Betty
Lter som om den inte hade brunnit frdigt. Frdigbrunnen gdsel luktar inte illa.
kryddan
Jag tror nog den var frdigbrunnen men dremot hade den nog legat lite lnge i solen i affren - de frsta psarna jag kpte var helt ok, stinkbomberna kpte jag lite senare p ssongen.
Unn
Har ocks haft tistelliknande gula blommor ir, liksom tomat, men vrsta nykomlingen r en potatisblomliknande vit halvmeterhg en. Hela nya roslandet tvrinvaderat sad.gif Om det kom frn psgdseln (nglamarks) eller om den fanns dr och bara vcktes till liv i nygrvningarna kan man frsts inte veta.
Ingrid p Vstkusten
Jag ahd enn stinkbomb jag med - men det r inte 'jag r inte frdigbrunnen lukt' utan mera instngd surnad skulle jag vilja pst - det frsvann i alle fall rtts fort.
Ingo
Hasselfors kodynga hllde jag p i vras, har inte mrkt av ngra strre invasioner.
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon