Jag har aldrig hört talas om pallkragar förut. För några år sedan byggde min man 3 stora och 2 små odlingslådor åt våra grönsaker och kryddor. Jag tycker att det fungerar jättebra. Mina grönsaker sprutar ur jorden!! Nu i höst var det planerat att bygga 3 till, men min man har så fasligt ont i nacken så att jag skulle få vänta till våren Men så får jag höra talas om dessa pallkragar. Suveränt!! Imorgon ska jag iväg till en firma här i Stockholm som säljer 80x120 för 40 kronor + moms. Det är väl ett bra pris?
Betty
14-09-2004, 22:36
Hej och välkommen i gänget Helen B! 40:- är ett bra pris.
fruberglund
14-09-2004, 23:47
CITAT (Helen B @ 14-09-2004, 23:11)
Jag har aldrig hört talas om pallkragar förut. Men så får jag höra talas om dessa pallkragar. Suveränt!!
Helen B - samma här.
Tja, fast själva pallkragarna hade jag hört talas om men inte just att man kunde odla i dem
Visst är det suveränt, håller med dig.
Nästa år kör jag igång med pallkragar också
kerstine
18-10-2004, 12:05
Var nånstans säljer dom pallkragar för en sån billig penning? Vill också shoppa upp mig...
Helen B
18-10-2004, 15:31
Sök på gulasidorna så hittar du en hel del leverantörer. Jag köpte mina på "Tomas och Teddys pall AB" på Bärbogränd 3 i Bandhagen. Nu står de och väntar på ommålning. Jag ska måla dem med linoljefärg+ svart pigment. Men det får bli till våren...tror jag
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.