lenagbg
vet ni var man kan köpa lökar på internet??? billigt speciellt frakten?
lenagbg
ingen? ohmy.gif
CarinaA
Jag tycker ju att Odla har bra priser och fin kvalité på sina lökar, t ex....

Mvh C. smile.gif
lenagbg
CITAT (CarinaA @ 16-09-2004, 20:18)
Jag tycker ju att Odla har bra priser och fin kvalité på sina lökar, t ex....

Mvh C. smile.gif

blir det inte dyrt med frakten då?
lenagbg
letar efter rembrandt tulpaner oxå
CarinaA
Min order hade en frakt på 49:-, och det är väl helt okej. Jag menar, ligga och köra runt med bil till olika ställe kostar ju det med, och det är fina lökar man får hem. Odla har ett erbjudande nu, som du kan se på startsidan.

Jag handlade för 350:- och fick extra lök på köpet...

Mvh C. biggrin.gif
kerstin z5-6
Här så klart -gå ihop -som vi ,90 euro = fraktfritt och priser som slår de flesta ...
Eurobulb

10 Gudoshnik € 1,90 -bra återkommande aprikosgul tulpan ..10 stför sådär en 15 kr totalpris -är väl helt ok smile.gif
lenagbg
CITAT (kerstin z5-6 @ 16-09-2004, 21:51)
Här så klart -gå ihop -som vi ,90 euro = fraktfritt och priser som slår de flesta ...
Eurobulb

10 Gudoshnik € 1,90 -bra återkommande aprikosgul tulpan ..10 för sådär en 11 kr -är väl helt ok pris smile.gif

men lite svårt att hitta när det inte står på svenska??
lenagbg
hur mycket är 90 euro då?

nån mer som är så billig?
kerstin z5-6
Nåja de har ju bilder smile.gif vi brukar vara 5-6 st -90 e, är ingen sak att komma upp i -gå ihop med dina arbetskamrater eller kompisar -
Spring flowering är de som säljs nu-kolla in dem !
1 euro brukar jag ränkna som 10 kr för att snabbt kolla -men det är lite mindre tom ..
De är trevliga att ha att göra med -går bra att använda visakort -inget lur ..och intressanta sorter
kristerh
Bakker.se?
Handlar mina lökar där, det brukar vara bra kvalitet,
kommer inte i håg vad frakten kostar wink.gif
krister
Hannele
CITAT (lenagbg @ 16-09-2004, 20:21)
letar efter rembrandt tulpaner oxå

COOP säljer 10 st Rembrandt för 39 kr.
Någon affär har du väl i närheten?

Xelma
www.lillafiskaregatanstradgardsbutik.se

ovanliga och vanliga saker
frakt 89kr, men jag brukar beställa så mycket så det är en liten del i det hela...
Aja
www.hortogreen.com
Ingrid på Västkusten
Eurobulb är klart billigast ( och bäst med). Har aldrig varit problem att handla därifrån ( nån tulpan fick fel färg en gång) och det är god kvalitet. Har la handlat där sedan starten....inga problem att använda websitens shoppingkorg heller...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon