Full version: Fotoalbum
Anita S
Jag klickade för att göra ett fotoalbum. Jag fick meddelande om att jag skulle få ett svar i mitt mail så att jag kan aktivera albumet. Men det har inget kommit.... Hur länge tar det.
pejori
det går tämligen fort rolleyes.gif
Anita S
Har nu väntat i två timmar........
kerstin z5-6
Testa igen då ..
Anita S
Försöka igen? Om jag försöker att logga in i mitt album så säger det att jag inte har aktiverat mitt konto. Om jag försöker göra om hela proceduren så sägs det att det redan finns en användare.
*Felix matte*
CITAT (Anita S @ 17-09-2004, 18:52)
Försöka igen? Om jag försöker att logga in i mitt album så säger det att jag inte har aktiverat mitt konto. Om jag försöker göra om hela proceduren så sägs det att det redan finns en användare.

Om jag inte minns fel så var man tvungen att logga in första gången via
mailet man fick. Om du inte fått något mail med lösenord så kan du nog inte komma åt albumet ännu.
pejori
jag hade samma problem så jag mailade ingemar och han fixade det till mej
Ingemar
CITAT (Anita S @ 17-09-2004, 18:52)
Försöka igen?  Om jag försöker att logga in i mitt album så säger det att jag inte har aktiverat mitt konto. Om jag försöker göra om hela proceduren så sägs det att det redan finns en användare.

Jag har aktiverat albumet till dig. Att du inte fått något mail beror nog på att du angett en felaktig e-postadress, den stämmer inte riktigt med ditt namn och så som den borde se ut smile.gif

Logga in i albumet så kan du under "Inställningar" korrigera adressen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon