Full version: Saknar aktiva ämnen
Virgo
Halloj,

Just det. Aktiva ämnen tycker jag är suveränt bra, då jag trycker på den knappen att jag vill se de aktiva ämnen för min del.
Då får jag upp de ämnen jag inte läst sen mitt förra besök.
Har jag bara läst hälften och lämnar forumet och går in igen efter några timmar, trycker på aktiva ämnen, så kommer endast de nytillkomna sen mitt förra besök.
Nu kan jag bara välja nya för idg osv. Men jag kanske har missat nåt???
Ingemar
Du får väl se till att läsa alla då laugh.gif

Nej, jag vet faktiskt inte hur man ska kunna lösa det?

Om det är så att man bara läser de man är intresserad av och hoppar över de andra så vill man kanske inte att de man är ointresserad av ska visas igen.

Det är lite knepigt att få till det så att det passar för alla tänkbara situationer.

Ingemar
Virgo
hej,

Eftersom det är en databas, så ska det inte vara så svårt att göra.
Ingemar
Vad jag menade var att det är svårt att få till det så att det visas som alla vill ha det. Men visst skulle det gå att ha flera olika visningsalternativ och att man själv fick välja hur och vad som ska visas på den sidan. Det är bara att det då blir ännu fler inställningar var och en måste göra, och ännu mer för mig att förklara sad.gif

Vi avvaktar lite och sen gör vi de förändringar som vi alla tillsammans kommer fram till behövs.

Ingemar
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon