|
I kväll kom alla tre katter in samtidigt,de var hungriga,Fritz var tydligen nära svältgränsen,han åt direkt ur burken. Det är inte så ofta de äter tillsammans på katthyllan,Fritz bruka äter på golvet.
zaaritha
18-09-2004, 22:57
Så fina! Här har vi ju 9 st., fast Safir o Marengo är borta! Det blir kaotiskt, när Sex av dem ska ha mat samtidigt!! Cayenne o hennes fosterbarn(de två hitteungarna) äter i vardagsrummet, så de deltar ej i "huggsexan"! Alla de övriga, utom Zirran, har accepterat de två små hittebarnen, Zirran fräser o morrar... Men hannarna, kastrerade--är jättegoá med ungarna; Topas o Saffran.
lite mer ordning o reda är det då det bara e två visst ser det gosigt ut  fina kissar du har renate
Nej men vad söt de är,det kallar jag bordsskick.Så du har blivit med katter igen,vad roligt.
underbart är det dom finns att beskåda här morris i smokie
Att ditt hjärta smälte för de två gossar,förstår jag mycket väl. De är verkligen söta.Det är väl roligt med kattsällskap. Renate
Här sitter mor och dotter och smörjer kråset. De får äta på matbordet för att jag ska kunna hålla koll så den feta kastraten inte går och äter de två slanka skönheternas mat.
CITAT (renate @ 19-09-2004, 10:49) Att ditt hjärta smälte för de två gossar,förstår jag mycket väl. De är verkligen söta.Det är väl roligt med kattsällskap. Renate jo det är mysigt värre o det har varit såå tomt en längre tid nu men nu känns det fint att bli mött i dörren o helatiden finns dom runtikring mej då dom inte occuperar mitt knä
Becky,Malmö
19-09-2004, 18:17
Vi har lite ont om plats i köket, men än så länge verkar det gå bra för missarna att äta på sina respektive hyllor! De får bara inte bli för stora!!!
Inte vid matbordet men... familjens fyra kattdamer smälter maten på akvarierampen:  Viper, Vildkatt, Kola och lilla Tova främst. Mvh Fenja
Helen B
19-09-2004, 20:07
Vilka söta katter ni har Jag tänkte visa vår lilla Kajsa, men förstår inte hur jag ska få in bilden.
CITAT (Helen B @ 19-09-2004, 21:07) Vilka söta katter ni har Jag tänkte visa vår lilla Kajsa, men förstår inte hur jag ska få in bilden.  Jag tittade på söta Kajsa i ditt album! För att få in en bild i ett inlägg ska du öppna =(förstora) bilden i albumet. Högerklicka på bilden. Klicka på "Egenskaper". Kopiera adressen = den långa harangen som slutar på .jpg) om det är en jpg-bild. Sen när du skriver ett nytt inlägg klickar du på"BILD". Då kommer det upp en liten ruta uppe till vänster på skärmen. Där klistrar du in adressen som du kopierade. Då hoppar hela harangen ner till ditt inlägg. Kolla på "Förhandsgranska" att bilden syns. Obegripligt? Hoppas inte det.
CITAT (Helen B @ 19-09-2004, 21:07) Vilka söta katter ni har Jag tänkte visa vår lilla Kajsa, men förstår inte hur jag ska få in bilden.  Här kommer söta Kajsa! 
CITAT (Becky @ Malmö,19-09-2004, 19:17) Vi har lite ont om plats i köket, men än så länge verkar det gå bra för missarna att äta på sina respektive hyllor! De får bara inte bli för stora!!!  Är den översta en bengal?
*Felix matte*
19-09-2004, 21:33
Blir ju bara såååååå avis på er som kan ha katt.
kryddan
20-09-2004, 08:56
Jag är också teknikidiot så det där med att lägga in bild får vänta  Vår fyrbente har lagt sig till med vanan att slicka rent min yoghurttallrik och om jag äter för långsamt sitter han otåligt nedanför mig och stirrar
Becky,Malmö
20-09-2004, 16:39
CITAT (Fredi @ 19-09-2004, 22:13) g[/IMG] Är den översta en bengal? Fredi! Jo, precis! det är en Bengalkille, fast teckngen syns ju inte så tydligt än när han är så liten. Men supergo är han allt trots sitt vilda ursprung!
Jag är väldigt sugen på att skaffa en bengal. Fast jag har hört att en del av dem kan bli väldigt bråkiga. Vet du om det stämmer?
Har du testat att gå med honom i koppel? Sägs att det skall fungera med bengaler. Fast kanske först när de är lite äldre.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|