Gossen Ruda
Några tågdiggare åkte Västsverige runt för några dagar sen. Nedanstående vilddjur medföljde en av deltagarna. Tom jag kan acceptera såna djur pga kopplet. tongue.gif

yla
gulligt att kunna vara me precis som en hund o hon verkar ju trivas gött
kryddan
Sicken sötnos - sådär fridfullt ligger inte direkt våran fyrbente när det är dags för transporter blink.gif
Gossen Ruda
Är man ute på resande fot en hel dag behövs lite vila då och då. För den som vill läsa om resan kommer här en länk:

Tokresan
*22many*
Vilken trevlig resa ni måste haft smile.gif och jag har full förståelse för att Maja Gräddnos blev livligt uppvaktad av era medresenärer. Vem kan motstå en katt rolleyes.gif ? Inte jag i alla fall - de bara inbjuder till att bli klappade på wub.gif
Gunvor Nilsson
Mitt första minne av tåg var en resa med ånglok på sträckan Enköping-Runhällen och den resan glömmer jag aldrig fast jag var nog bara 3-4 år då. Loket stånkade och blåste ånga och det rasslade och ryckte och så hörde man varje skarv i rälsen. Det blev inte så ofta att vi var ute och reste men minns att det var lite feststämning över det hela. wub.gif

Tyvärr kan man inte uppleva den känslan längre när man äntrar ett X2000-tåg sad.gif

Tack för artikeln "Tokresan"! Kul idé!

/Gunvor
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon