Full version: panik i hemmet!
anne-li i olofstorp
Vänder mig nu i min nöd till er.....
En grannes katt flyttade hem till mig i somras och fick 5 kattungar, nu har jag adopterat bort 2 men jag har 3 kvar.
De jag främst vill få goda hem till är två randiga charmtroll, en tjej och en kille.
-Tyvärr har jag inte någon digitalkamera ännu, så ni får gissa hur söta dom är.
13 veckor idag och helt underbara, men tyvärr så jobbar jag för mycket för att kunna vara en bra mamma nu när dom börjar bli stora.
Snälla om det finns någon i Göteborgstrakten som kan tänka sig att bli föräldrar till en eller bägge hör av er!
Tack på förhand

Anne-Li wub.gif
Fenja
Någon som är långhårig?
Mvh
Fenja
anne-li i olofstorp
Hej Fenja!
Nej inte långhårig, men den grå/vita lilla damen med låååånga ben har lite längre hår än dom randiga har,
Fenja
Synd, jag har en kompis som vill ha en långhårig kattunge, helst hane... Hoppas du hittar nya hem till dem! Prova att annonsera ut dem på gratistorgen: www.eklippet.com, www.annonsdirekt.se eller www.basar.nu tror jag. Jag brukar bli av med mina kattungar genom annonser där.
Mvh
Fenja
Becky,Malmö
Kan också testa på www.katt.nu och www.katter.nu

Ta gärna en slant för dem (kanske du redan tänkt) så att köparen är seriös. Man har ju hört en del skräckhistorier om folk som skaffar kattungar som mat till sina ormar osv.

Lycka till!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon