Full version: Jag är ny här!
elleave
Hej! Jag heter Elle och är en tjej på snart 18 vintrar.
Jag är dotter till netaave och går på en mediaskola. Jag är intresserad av bl.a att så och driva upp blommor och göra blommsterarrangemang av snittblommor sammt att odla grönsaker. I övrigt gillar jag att pyssla med det mesta.
Jag har en liten söt kanin som heter Millan och är intresserad av sådana! smile.gif
elleave
tongue.gif biggrin.gif
vickeva
Hej och välkommen!
Caprice
Hejsan elleave,
välkommen hit...

Har inte netaave varnat dig för den här sidan...?

Man fastnar lätt här... tongue.gif

Å man lär sig mycket...! wub.gif

Caprice
netaave
Va! Oj, hej är du här! smile.gif
*Felix matte*
Välkommen! wub.gif
Måste bara få säga att denna sajt är sååå vanebildande. laugh.gif
Svårt att hålla sig härifrån mer än korta stunder tongue.gif
Fenja
Välkommen!
Mvh
Fenja
renate
Välkommen hit elleave,trevligt att ungdomer gillar detta forum och vill vara med här. rolleyes.gif tongue.gif tongue.gif
Betty
Hej och välkommen elleave, hoppas du ska trivas! smile.gif

Vi börjar på att vara några stycken som har våra barn med här på forumet. Jag tycker att det är jättekul när man kan dela hobby/intresse med sina barn. smile.gif
pejori
hej och välkommen hit. laugh.gif
det är försent att varna dej nu, men denna sida är starkt beroendeframkallande, och något bot finns inte. biggrin.gif biggrin.gif
nu sitter du i smeten för gott rolleyes.gif rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
Vitsippan
Välkommen hit!
Kul med nytt folk. Och ja alla har rätt. Detta är en beroendeframkallande drog!!!!
lotta_
Välkommen!
Håller med de andra om beroendet, men eftersom du har din mor här så är du säkert medveten om det.
amaira
Hej och varmt välkommen elleave, säger amaira också wub.gif .
Orchid
Hej hej!

Välkommen hit! Jajemen, denna site är i allra högsta grad beroendeframkallande biggrin.gif
Det upptäcker du nog snart =)
Ciczi
Japp beroendeframkallande är det, precis som att bara få vara i trädgården.

Ciczi
Sylvia
Välkommen! Det är så trevligt när det kommer unga människor med eget blomsterintresse!
kerstin z5-6
Välkommen hit säger jag med ! smile.gif
elleave
Hej och tack allihopa! biggrin.gif
Jag har redan märkt att det är lätt att fastna vid forum (eller bara vid datorn) så jag klarar mig nog! smile.gif wub.gif rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon