TACK alla som grattade mig när jag fyllde den 26 september.
Har tyvärr inte sett detta förän ikväll p.g.a att jag varit inlagt på USÖ sedan den 23 september och tills idag.
Var inlagd för en svår näsblödning som började förra söndagnatten och återkom varje natt och den 23/9 ville det inte sluta så det blev akut till USÖ vid 01,30-tiden. Blev inlagd och har varit där till idag och de hoppas jag skall slippa problem. Är sjukskriven i 2 veckor framåt och ska äta tabletter i 5 dgr till för att blodet skall kaugulera snabbare. Även järntabletter för mitt blodvärde är väldigt risigt. Hade normalt ca 160, sedan var det 109 före söndagkväll när jag fick den sista stora blödningen på USÖ så gick det ner till 72. Jag fick 2 stycken transfusioner och nu är det uppe i 98 men för dåligt.
Nu ska jag ta hand om mig och vila så mycket det går försöka att tänka på mig själv och inte jobba så mycket för de tror det berodde på stress, början till utbränning. Jag får hoppas det går vägen. Hade fått en fin present av min sambo när jag kom hem en sådan där säng man kan ställa i olika lägen eftersom jag inte skall ligga helt ner en tid framöver. Han har även tvättat, strukit och städat hela huset under den veckan jag varit borta, jag hoppas jag kan återgälla detta när min hälsa blir bättre.
Har även börjat ett nytt STORT projekt. Har inte rökt sedan söndagen den 26 sept. Just nu går jag på nikotinplåster skall i alla fall göra ett försök.
Tack en gång till för Grattishälsningarna. /Inga