|
Mayafumi
02-10-2004, 21:14
Titta gärna in i mitt album och namnge mina blommor. Jag är amatör i ämnet så jag kan ha fel på några redan
Majsan84
02-10-2004, 21:17
Hur ser man i Ditt album då? Klickar man på Ditt namn står det "Ingen info" jämte Album... Jag är också ny här, så jag kan inte så mycket om det tekniska...
Ska gärna titta in i ditt album, så fort du redigerar din profilinformation så att albumsymbolen blir synlig! Klicka på din kontrollpanel och välj profilinformation och skriv i att du har ett album, så funkar det. Mvh Fenja
*Felix matte*
02-10-2004, 21:19
Hej!
Du måste gå in på Redigera profilinformation.
Där ska du skriva in Användarnamn i ditt fotoalbum då blir kameraikonen synlig.
Lycka till med albumet!
Mvh. Agneta
Mayafumi
02-10-2004, 21:27
Ok! jag fattar - Gjort!!!!
Majsan84
02-10-2004, 21:32
Vilka vackra växter du har! Är ny i ämnet, och kan tyvärr inte hjälpa dig att namnge några, men det finns gott om levande uppslagsverk här, som rätar ut dina frågetecken i ett nafs. Vilket sjå du skall ha haft att plåta alla.. Växterna alltså, inte uppslagsverken
Logga in i fotoalbumet och välj skapa nytt album, borde väl fungera? Bild 5 Flamingoblomma Bild 9 Kroton Bild 14 Narrhuva? Mvh Fenja
Helen i Piteå Zon 5
02-10-2004, 21:34
nr 5 = Flamingo, nr.9 = Kroton och nr. 14 = Streptocarpus / Helen
Mayafumi
02-10-2004, 21:42
Tack för svaren! Jag för ändra namen i morron  Jag har ett till album med lite uteblommor, och behöver tips inför vintern, någon som har nått bra tips Jag har hört ett om att bädda in de i barr ris ?!
trean är också en dracena