Läs om
Pepparkantarell!!
Mvh
Fenja
andersen
02-10-2004, 21:34
Vad är det som är roligt med det?
Jag är ledsen Andersen, men jag vet inte om det går att förklara... strunta bara i det om du inte gillar artikeln.
Mvh
Fenja
andersen
02-10-2004, 21:41
Jag tycker inte att det är det minsta roligt att skoja om svampar,om det blir så att folk plockar fel och får tillbringa resten av sitt liv med förstörda njurar.Jag kan tycka att om man ska tala om svampar så ska man vara seriös.
Jag håller i princip med dig, låt oss inte tjafsa om detta nu. Hade det varit en giftig svamp eller på något sätt kunnat skada någon hade det inte varit ett dugg kul. Men jag tycker att hela historien bakom med semestervikarier och allt förtjänar ett leende! Jag gillar situationskomik och practical jokes, du gör det uppenbarligen inte. Varken det ena eller andra är mer rätt eller fel.
Mvh
Fenja
andersen
02-10-2004, 21:47
Ok inga problem. Mvh andersen
CITAT (Fenja @ 02-10-2004, 22:24)
Läs om
Pepparkantarell!!
Mvh
Fenja

För säkerhets skull (eller är det månne bekvämlighet...) så äter jag bara "köpesvamp".
Christer i Falköping
02-10-2004, 22:06
Om det hade varit tvärt om, hade det ju bara varit skrämmande. Men nu fick jag mig ett gott skratt
Christer.
tyckte också den var kul
tycker lite synd om dom som gick på det
själv plockar jag helst mina svampar själv
o de e ju bra om dom står kvar när jag kommer
jag älskar svampskogen

trattisar mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
*Laika*
03-10-2004, 10:27
Jag tror bestämt att Herr Andersen vaknat på fel sida, eller saknar han humor måntro?

Själv tyckte jag att den var skitkul.
mvh. Laika
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.