Full version: Bilder
adrian
Här är lite nya bilder som jag tog idag...

N.Aristocolochioides

N.Aristocolochioides

Sarracenia psittacina x Spp

Hasse på väg att blomma

Hasse blommar

Drosera Filiformis klisterfälla
renate
Vackra bilder. tongue.gif
pejori
instämmer med föregående talare laugh.gif
den översta ... vad ryms i den? huh.gif
stänger den om sig när den fått mat eller kan dom bara inte komma upp igen? ohmy.gif ohmy.gif
läcker är den ialla fall wub.gif
Smed
Aristocolochioides! Min stora favorit bland Nepenthes. Har sökt den överallt länge, där de "har" den så har det varit årslånga väntelistor. Men jag fick tag på en till slut, en liten stackare för £30. Och nu ser jag att Brutala Blomster har den! Kanske måste ta en resa dit då då.

/Smed
adrian
"Aristo" är den roligaste av dem alla, den rymmer inte mycket än så länge men den är ovanligt vacker...

Den ser ut som en liten astronaut/kokosnöt... biggrin.gif
lolo
Jag tyckte i alla fall bäst om Hasse! Vilken utstrååålniiing! laugh.gif laugh.gif /Ann-Louise
Orchid
CITAT (adrian @ 05-10-2004, 23:18)
"Aristo" är den roligaste av dem alla, den rymmer inte mycket än så länge men den är ovanligt vacker...

Den ser ut som en liten astronaut/kokosnöt... biggrin.gif

wow, N.Aristocolochioides är jätte fin! Du säger att den inte rymmer så mycket, rymmer den något alls? Eller är den helt tom?
Smed
Min har aldrig rymt någon gång, inte ens flyttat på sig.

Smed biggrin.gif
adrian
Du kan ju alltid krypa in och kolla hur det ser ut på insidan... tongue.gif

Det vill Aristo väldigt gärna att du gör... biggrin.gif

Han t.o.m bjuder på "godis" om du tittar in.... rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon